Vroče ta hip

Hitra dieta: V 15-ih dneh 15 kilogramov manj!

Vam teknejo pomaranče?

Potem boste navdušeni nad hitro dieto, s katero se boste v 15-ih dneh znebili 15-ih kilogramov.

Pomembno je, da si, če se odločite za omenjeno dieto, postavite realne cilje. Zaželeno je, da tudi pri najbolj strogih dietah dnevno izgubite največ pol kilograma. Pri omenjeni dieti lahko na dan izgubite tudi kilogram.

Ker se pri dieti izjemno zmanjša vnos ogljikovih hidratov in mišična masa, strokovnjaki priporočajo fizično aktivnost. Izbirate lahko med kolesarjenjem, plavanjem, tekom, hojo idr. Hrane ne solite preveč, namesto soli raje uporabite začimbno olje.

pomaranča.jpg

Jedilnik

Ponedeljek

Zajtrk: 1 pomaranča (ali hruška, breskev, ista količina lubenice, dinje, vendar nikoli ne jejte banane), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja

Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 lonček kislega mleka

Večerja: 2 paradižnika, 2 kuhani jajci, pol glavice zelene solate

Torek

Zajtrk: 1 pomaranča (ali hruška, breskev, ista količina lubenice, dinje, vendar nikoli ne jejte banane), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja

Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 lonček kislega mleka in skodelica čaja ali kave

Večerja: 125 g mletega mesa, 1 paradižnik, 1 pomaranča, 1 kos prepečenca

Sreda

Zajtrk: 1 pomaranča (ali hruška, breskev, ista količina lubenice, dinje, vendar nikoli ne jejte banane), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja

Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 lonček kislega mleka, 1 glavica zelene solate

Večerja: 125 g mletega mesa, 1 paradižnik, 1 pomaranča,1 skodelica kave ali čaja

Četrtek

Zajtrk: 1 pomaranča (ali hruška, breskev, ista količina lubenice, dinje, vendar nikoli ne jejte banane), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja 

Kosilo: 125 g mladega sira, 1 pomaranča, 1 prepečenec

Večerja: 125 g mletega mesa, 2 paradižnika, 1 jabolko, 1 prepečenec

Petek

Zajtrk: 1 pomaranča (ali hruška, breskev, ista količina lubenice, dinje, vendar nikoli ne jejte banane), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja

Kosilo: 200 g kuhanega mesa ali ribe, 1 paradižnik, 1 prepečenec

Večerja: 500 g kuhane zelenjave (cvetača, šparglji), 1 jajce

Med vikendom jejte normalno.

Dodatni nasveti

Meso lahko začinite, a le v majhnih količinah. Prvih pet dni boste izgubili od 3 do 5 kilogramov, potem pa boste začeli hujšati hitreje. Zgornji petdnevni jedilnik ponovite trikrat. Ne pijte alkoholnih pijač. Sestavine lahko jeste vroče ali hladne, vendar po omenjenem vrstnem redu.

Ko boste dosegli želeno telesno težo, se, da jo boste vzdrževali, izogibajte sladkih napitkov, sladic in hitre prehrane, ob ponedeljkih pa se držite sledečega jedilnika.

Zajtrk: limonada brez sladkorja

Kosilo: 1 jajce, 1 prepečenec in 1 paradižnik ali jabolko

Večerja: 1 prepečenec, 1 paradižnik (lahko tudi 1 jajce).