erika2 Odkrito.si

Slovenski športnici Srb ukradel srce

tek Svet24.si

Denar ni pogoj ne za srečo ne za blaginjo

bukovec1 Svet24.si

Novo življenje Brigite Bukovec: "Če ne bi šli, ...

zima, mraz, jutro Svet24.si

Zelo mrzlo bo: to vam svetuje zdravnica družinske...

kylie jenner 23 Najstnica.si

Takšno moč ima Kylie Jenner

AKR_9737 Njena.si

Ekskluzivno: Rok Ferengja je z njo srečen že 21 ...

benedetti in cavazza 8_1_120 (2) Njena.si

Ksenija Benedetti in Boris Cavazza: v ljubezni ne ...

Zdrava hrana je najboljši afrodiziak
| Revija Maja

Zdrava hrana je najboljši afrodiziak

Ob spodnjem seznamu živil, ki najbolj netijo strast, boste morda sklenili vsaj dvakrat na teden jesti piščančja jetra s solato iz mlade špinače ali brokolija, posuto s sončničnimi semeni.

Našteta živila je dobro jesti za krepitev imunskega sistema, zoper otožnost oziroma depresijo, za mladosten videz kože, krepke lase in nohte. Še več! Najbrž boste shujšali oziroma se boste zanesljivo obvarovali maščobnih blazinic, predvsem pa zvečer nikoli ne boste zaspali brez vročega ljubljenja. Zato torej nujno potrebujete:


Vitamin C, ki ga najdete v vseh vrstah paprike, kiviju in agrumih, telečjih jetrih, ostrigah, praženih piščančjih jetrih, v presnem kravjem in kozjem mleku.
Vitamin B1 lahko najdete v riževih otrobih, sončničnih semenih, postrvi, svinjini, slanini.
Vitamin B2 najdete v posušenem peteršilju, mandljih, gobah, sezamu, špinači, jetrih, teletini, mastnih ribah.
Vitamin B3 je v gobah šitake, arašidih, papriki, tunini, jetrih, piščančjem in puranjem belem mesu, svinjini.
Holin (vitamin B4) je v posušenih paradižnikih, lanenem semenu, pistacijah, bučnicah, surovem rumenjaku, kaviarju, junčjih jetrih, kuhanih jajcih.
Pantotenska kislina oziroma B5 je v riževih otrobih, sončničnih semenih, gobah, piščančjih jetrih, sirotki, trdih sirih.
Piridoksin (B6) je v pšeničnih in riževih otrobih, pistacijah, česnu, jetrih, mastnih ribah, kot sta tuna in losos, svinjini.
Biotin (B7) je v pšeničnih kalčkih, črnem kruhu, orehih, praženih piščančjih jetrih, kuhanih jajcih, sirih.
Folna kislina (B9) je v kuhanem belem fižolu, presni špinači, kuhani leči, račjih, piščančjih in svinjskih jetrih.
Vitamin B12 najdete v obogatenih izdelkih iz soje, obogatenih žitih, školjkah, jetrih, skuši.

Največ vitaminov ohranite, če jedi pripravljate na pari, medtem ko se med kratkotrajnim kuhanjem na zmerni temperaturi izgubi okoli 10 do 25 odstotkov vitaminov.

Kaj pa pijača?
Odličen afrodiziak, vendar v zmernih količinah, je vino, tudi nekaj kofeina ne škodi v pravem čaju ali kavi.