Vroče ta hip

Do pet kilogramov manj v sedmih dneh

Razstrupljevalne diete okrepijo zdravje in pripomorejo k dobremu počutju.

Kako letni čas vpliva na linijo?

Pozimi nam pošteno manjka sončnih žarkov, zaradi česar nastane v telesu hormonsko neravnovesje in posledično biokemične reakcije, zaradi katerih se sposobnost telesa, da bi samo od sebe odplaknilo strupe, zmanjša. Pravzaprav sta večji tek in premalo gibanja še najmanjša krivca za kilograme, ki se v hladnejših mesecih vztrajno kopičijo okoli pasu in bokov. Vsega je krivo hormonsko neravnovesje.

Do pomladi smo že tako polni strupov, da postanemo ne le nekaj kilogramov pretežki, pač pa tudi utrujeni in okorni. K sreči po vsakem dežju posije sonce in nam ponudi novo priložnost za hujšanje in boljše počutje. Raziskave Medicinske univerze v Južni Karolini kažejo, kako ima telo večjo sposobnost razstrupljanja in hujšanja, ko so dnevi vse daljši in toplejši in ko se v telesu posledično znova vzpostavi hormonsko ravnovesje. Tako, kot še poudarjajo na Univerzi v Južni Karolini, je smiselno, da poletje izkoristimo, kolikor je mogoče, tudi v tem pogledu; če se bomo diete s približno enakim vnosom kalorij lotili pozimi, bomo v povprečju shujšali za dva kilograma tedensko manj, kot bi v poletnem času. Živelo torej poletno hujšanje!

Vsak dan do pol kilograma manj

Predstavljamo vam tri osnovne shujševalne kure, z eno od njih boste – prav vi – z lahkoto prišli do cilja. Prisluhnite si in izberite razstrupljevalno dieto, ki vam najbolj ustreza. Le pogumno, dieta je tudi bližnjica do dobre volje, boljšega telesnega počutja, trdnejšega spanca, hitrejše prebave in lepše kože.

Ni časa za dieto? Pijte regratov čaj!

Vse dobre spomladanske in poletne diete imajo nekaj skupnega: regratov čaj. Regrat namreč spodbuja jetra k izločanju posebnega razstrupljevalnega encima. Raziskave na Nizozemskem kažejo naslednje: če boste čaj pili najmanj dvakrat dnevno (po 2,5 decilitra), se lahko izloči do 244-krat več encima, ki bo poskrbel za samodejno hujšanje – brez posebnega naprezanja. Telo bo namreč izločilo več vode in presnova bo hitrejša.

regrat
Vse dobre spomladanske in poletne diete imajo nekaj skupnega: regratov čaj.
Arhiv Svet24

DIETA, KI POSPEŠUJE DELOVANJE LIMFNIH ŽLEZ

Je prava za vas, če pritrdilno odgovorite na dve od treh spodnjih trditev:
- Imam akne oziroma suho in sivkasto kožo.
- Imam celulit, četudi shujšam.
- Pogosto imam glivice in vnetje mehurja.

Koraki do vitke linije

1. Topla limonada za zajtrk
Iztisnite polovico limone v 2,5 decilitra tople vode in počasi spijte. Limona pospeši delovanje prebavnega sistema, kar pripomore k hitrejšemu izločanju strupov, topla voda pa spodbudi živčevje v želodcu, kar spet pospeši prebavo.

2. Čez dan brusnični sok
2,5 decilitra brusničnega soka – brez dodanega sladkorja – zmešajte s tremi litri navadne, prekuhane vode in počasi pijte čez dan. Organske kisline v brusničnem soku pospešijo razgradnjo maščob, ki jo jetra in limfni sistem zatem lažje izločijo.

3. Končajte dan s koktajlom, ki opravi s še zadnjimi maščobami
Tik preden skočite v posteljo, zamešajte žlico mletega lanenega semena v razredčen brusnični sok in počasi spijte. Laneno seme dokazano pospeši delovanje jeter, ki bodo tako čez noč opravila s še zadnjimi strupi oziroma razgrajenimi maščobami.

Kaj lahko jem?

Ob razstrupljevalnih, zgoraj predstavljenih sokovih lahko vsak dan pojeste 120 gramov pustega mesa ali soje ali dve trdo kuhani jajci in vsaj pol kilograma sveže ali rahlo prekuhane zelenjave. Za malico lahko dvakrat dnevno izberete svež, srednje velik sadež (lahko tudi banano oziroma skodelico jagod, borovnic, malin …).

DIETA, KI OKREPI OBRAMBNO MOČ TELESA

Sledite ji, če dve od treh spodnjih trditev veljajo za vas:
- Skozi vse leto sem večkrat prehlajena.
- Morebitne rane in praske se mi le počasi celijo.
- Sem pod stresom, imam visok krvni tlak in pogoste glavobole.

Koraki do vitke linije

1. Dvakrat dnevno si privoščite frape

V mešalniku do gladkega zmešajte pol skodelice peteršilja oziroma špinače, skodelico vode, banano, strok zelene in nekaj rezin kumare oziroma rdeče pese. Napitek bo okrepil jetra in imunski sistem. Če boste z napitkom vsaj dvakrat dnevno nadomestili obrok, lahko shujšate več kot pol kilograma dnevno.

Opomba: Najbolj štejejo sveže sadje in zelenjava, a če ste pogosto v časovni stiski, lahko več porcij frapeja tudi zamrznete in odtajate eno uro pred obrokom. 

2. Čez dan pijte limonado 

Sok ene limone iztisnite v tri litre vode in počasi pijte čez dan. Vitamin C bo okrepil imunski sistem in, ponovimo še enkrat, raztopil tudi najbolj trdovratne maščobe.

Kaj lahko jem?
Tretji obrok naj sestavljajo zelenjava in kakovostne beljakovine, kot je porcija 120 gramov stročnic ali 2,5 decilitra posnetega jogurta oziroma dve jajci. Dvakrat dnevno lahko pojeste po eno pomarančo.

Napitek z limonami.jpg

DIETA, KI ZDRAVI ŽOLČNIK 

Je prava za vas, če odgovorite pritrdilno na dve od spodnjih trditev:
- Mučijo me napihnjenost in vetrovi, še zlasti proti večeru.
- Imam prebavne težave, včasih sem zaprta, včasih pa imam drisko in krče v zgornjem delu trebuha.
- Pogosto me boli nad prsmi, med rameni.

Koraki do vitke linije
1. Sredi popoldneva si pripravite limonado s toplo vodo

V tri decilitre vode zamešajte sok pol limone in počasi spijte. Topla voda, skupaj s sadnimi kislinami, na hitrico očisti jetra in žolčnik. In več ko boste proti popoldnevu spili, manj boste napihnjeni.

2. Zelenjavo začinite z zdravim maslom

Zmešajte skodelico olivnega olja in skodelico organskega masla. Pokrijte in ohladite v hladilniku. Za kosilo in večerjo pojejte veliko skledo rahlo prekuhane zelenjave, ki ste ji dodali žlico doma pripravljene zabele. Olivno olje vsebuje oleinsko kislino, ki izboljša zdravje žolčnika in jeter.

3. Čez dan pijte doma pripravljeni zelenjavni sok

"Polovite" vodo, v kateri ste kuhali zelenjavo (začinite s česnovo soljo in nekoliko pogrejte). Vitamini in minerali iz juhe pozdravijo žolčnik in jetra. Takšna juha je prava razstrupljevalna bomba.

Kaj lahko jem?

Dan začnite s sadežem in kuhanimi, nepredelanimi ogljikovimi hidrati (120 gramov ovsa, prosa, rjavega riža), ki jih lahko začinite z žlico domače, zgoraj predstavljene zabele. Za kosilo in večerjo pojejte skledo prekuhane zelenjave. Pri večerji ji dodajte 120 gramov rib ali perutnine oziroma stročnic.