Vroče ta hip

Telesna vadba: Bodite potrpežljivi kot krokodil in gibčni kot mačka

Profimedia

Fitnesiranje je dolgotrajen projekt, a zavedajte se, da vlagate predvsem vase, in verjemite – vaš trud se bo obrestoval. Izboljšala se bo predvsem vaša kondicija, pa tudi fizično in psihično počutje.

Če pričakujete rezultate že po enem mesecu fitnesiranja, boste razočarani. Prvi vidni rezultati se po navadi pokažejo šele po treh do šestih mesecih rednega treninga, zato bodite potrpežljivi kot krokodil, ki mirno čaka v zasedi na pravi trenutek za napad tudi po več mesecih (in celo letih!) brez hrane. Če ste svoje mišice leta in leta zanemarjali, potrebujejo vsaj nekaj mesecev, da se zbudijo in oživijo ter vam pomagajo odstraniti nepotrebno »maščobno odejo«. Namesto na vidni napredek se zato raje osredotočite na trening, ki ga vzemite kot preizkus moči – tako fizične kot psihične.

Gibčni kot mačka

Čeprav trenirate kot bik, si zagotovo ne želite biti videti kot bik, zato nikar ne pozabite na obvezno raztezanje po treningu z utežmi (pred treningom pasivno raztezanje ni priporočljivo, je pa obvezno kratko ogrevanje), ki bo ne le poskrbelo za manjšo verjetnost poškodb, temveč bo mišice sprostilo in jih podaljšalo, tako da bodo veliko bolj podobne mišicam elegantne mačke kot mišicam čokatega bika. Po vsaki vadbi z utežmi si zato predstavljajte, da ste gibčna mačka, ki svoje telo pošteno raztegne v vse smeri. Razteg naj traja od 15 do 30 sekund, da bodo učinki zares pravi, vsekakor pa ne presegajte meje bolečine.