Večni romantik Gašper Rifelj Odkrito.si

Ločitev zaznamovala Gašperja Riflja

horoskop_napoved Svet24.si

Horoskop za petek, 25. maja

soči_stadion_nogomet Svet24.si

Navijači, pozor: opozarjajo pred ošpicami, ...

dolina triglavskih jezer, triglavska jezera Svet24.si

Razkrivamo največje slovenske veleposestnike

Selena Gomez Najstnica.si

Taylor Swift se je na odru pridružila Selena ...

poterbin 2 Njena.si

Dončićevo mamo označili za najlepšo na svetu

angelina jolie Njena.si

Angelino Jolie ločili od otrok

Zdrava hrana je najboljši afrodiziak
| Revija Maja

Zdrava hrana je najboljši afrodiziak

Ob spodnjem seznamu živil, ki najbolj netijo strast, boste morda sklenili vsaj dvakrat na teden jesti piščančja jetra s solato iz mlade špinače ali brokolija, posuto s sončničnimi semeni.

Našteta živila je dobro jesti za krepitev imunskega sistema, zoper otožnost oziroma depresijo, za mladosten videz kože, krepke lase in nohte. Še več! Najbrž boste shujšali oziroma se boste zanesljivo obvarovali maščobnih blazinic, predvsem pa zvečer nikoli ne boste zaspali brez vročega ljubljenja. Zato torej nujno potrebujete:


Vitamin C, ki ga najdete v vseh vrstah paprike, kiviju in agrumih, telečjih jetrih, ostrigah, praženih piščančjih jetrih, v presnem kravjem in kozjem mleku.
Vitamin B1 lahko najdete v riževih otrobih, sončničnih semenih, postrvi, svinjini, slanini.
Vitamin B2 najdete v posušenem peteršilju, mandljih, gobah, sezamu, špinači, jetrih, teletini, mastnih ribah.
Vitamin B3 je v gobah šitake, arašidih, papriki, tunini, jetrih, piščančjem in puranjem belem mesu, svinjini.
Holin (vitamin B4) je v posušenih paradižnikih, lanenem semenu, pistacijah, bučnicah, surovem rumenjaku, kaviarju, junčjih jetrih, kuhanih jajcih.
Pantotenska kislina oziroma B5 je v riževih otrobih, sončničnih semenih, gobah, piščančjih jetrih, sirotki, trdih sirih.
Piridoksin (B6) je v pšeničnih in riževih otrobih, pistacijah, česnu, jetrih, mastnih ribah, kot sta tuna in losos, svinjini.
Biotin (B7) je v pšeničnih kalčkih, črnem kruhu, orehih, praženih piščančjih jetrih, kuhanih jajcih, sirih.
Folna kislina (B9) je v kuhanem belem fižolu, presni špinači, kuhani leči, račjih, piščančjih in svinjskih jetrih.
Vitamin B12 najdete v obogatenih izdelkih iz soje, obogatenih žitih, školjkah, jetrih, skuši.

Največ vitaminov ohranite, če jedi pripravljate na pari, medtem ko se med kratkotrajnim kuhanjem na zmerni temperaturi izgubi okoli 10 do 25 odstotkov vitaminov.

Kaj pa pijača?
Odličen afrodiziak, vendar v zmernih količinah, je vino, tudi nekaj kofeina ne škodi v pravem čaju ali kavi.