vodičar Odkrito.si

Usodni da Mihe Vodičarja, prišla tudi bivša

helena blagne Svet24.si

Helena, Salome, Desa in Zvezdana o menopavzi

Harlequin ichthyosis, luske Svet24.si

VIDEO: Mati svojega enoletnega sinčka dvakrat na ...

Luka Mesec Svet24.si

Koalicijske igrice in zviti načrti Luke Mesca

Selena Gomez, italija Najstnica.si

Selena Gomez ujeta v naši sosednji državi

angelska števila Petisvet

Angelska števila: kaj vam sporočajo angeli?

kolsek natalija 16_1 100 Njena.si

Natalijo Kolšek ujeli policistki

Razlog za hude poškodbe otrok v prometni nesreči
| V. M.

Razlog za hude poškodbe otrok v prometni nesreči

Statistični podatki razkrivajo, da se starši še vedno vedejo sila neodgovorno.

Čeprav so ljudje glede pomena in nujnosti uporabe varnostnega pasu med vožnjo precej bolj osveščeni kot pred leti, pa podatki raziskav razkrivajo, da mnogi starši še vedno ravnajo neodgovorno.

Statistični podatki o prometnih nesrečah z udeležbo otrok so namreč zaskrbljujoči. Kot pojasnjuje Javna agencija RS za varnost prometa, so otroci najpogosteje huje poškodovani kot potniki v vozilih. Vzrok za slednje gre pripisati temu, da so otroci pogosto neustrezno pripeti in nameščeni v otroških varnostnih sedežih. Pripetost otrok se je sicer od leta 2005 povečala sicer za kar 36 odstotkov, k čemur so zagotovo veliko prispevale tudi preventivne aktivnosti in usklajene akcije.

Foto: Profimedia - Začela se je nacionalna preventivna akcija Varnostni pas, s katero želijo organizatorji povečati delež pripetih voznikov in potnikov med vožnjo.

Agencija izpostavlja, da vozniki otroke najpogosteje ne pripnejo in ne namestijo v ustrezne sedeže, ko se vozijo po ulicah znotraj naselij. Ob tem ponovno opozarjajo, da je ustrezna varnostna zaščita potrebna na prav vseh vožnjah, četudi gre zgolj za kratko razdaljo od doma do šole ali vrtca.

Tudi odrasli še vedno ne poskrbijo dovolj za svojo varnost. Strokovnjaki namreč ocenjujejo, da kar 32 - odstotkov Slovencev na zadnjem sedežu ne uporablja varnostnega pasu.

''Po statističnih podatkih kar tretjina smrtnih žrtev med vozniki in potniki v osebnih vozilih v lanskem letu ni uporabljala varnostnega pasu (33 odstotkov), delež pripetosti smrtnih žrtev med potniki pa je bil za več kot 10 odstotnih točk slabši kot pri voznikih (44 odstotkov). Med telesno poškodovanimi vozniki je bil delež pripetosti boljši - med huje poškodovanimi vozniki jih varnostni pas ni uporabljalo 14 odstotkov, med lažje poškodovanimi pa trije odstotki.''