Lauren Hunter Daman Svet24.si

Pred kamero se je ustrelila v vagino

mandarine Svet24.si

Pri nas prijavili hrvaške mandarine, ki so ...

Bryan Adams Svet24.si

Bryan Adams pozitiven – že drugič v enem mesecu!

janez jansa ek Reporter.si

Zakaj Janša ne pove, kaj zameri evropskima ...

Dikaucic-interpel Necenzurirano

Vladavina lopovov #kolumna

Tanja Ribic 50_01 Odkrito.si

Tanja Ribič: RESNICE ne moreš skriti!

anamarija lampic Ekipa24.si

JO PREPOZNATE? Anamarija Lampič JEMLJE DIH! Naša...

Kako preprečiti živčni zlom?
| K. S.

Kako preprečiti živčni zlom?

umirjenost, Profimedia

V teh težkih časih in tempu življenja se lahko hitro znajdemo na robu živčnega zloma. Kako dalje?

Ste nenehno pod stresom? Ste izgubili veselje in je po novem vsaka naloga največji napor sveta? Hrepenite po novem po alkoholu, drogi ali huje … po škodovanju sebi?

Zgoraj opisano so tipični znaki prihajajočega živčnega zloma, ki vas lahko iz podna spravi le še pod tla. Zavedanje stanja, v katerem ste, je tako še kako nujno. Ne dovolite, da drugi prevzamejo vodstvo vašega življenja. Vedite, da ste tu zase, ne za druge in le vi imate vajeti.

Kako torej na hitro in sistematično odpraviti potencialni padec?

  1. Ustavite se!

Vozite avto življenja in nikjer ne piše, da je potrebno ves čas divjati 200 na uro. Življenje ni avtocesta, ampak podeželska pot, polna ovinkov in čudovitega razgleda. Kako boste opazili razgled (in lepoto), če nenehno le bežite mimo? Upočasnite svoj tempo.

  1. Manj je več

Saj veste, kvaliteta je bolj pomembna od kvantitete. Kaj vam koristi 100 prijateljev, če noben ne bi priskočil na pomoč, ko bi jih potrebovali? 

  1. Očistite hišo

Navlaka stanovanja je enaka navlaki misli. Prečistite hišo, spremenite notranjo opremo in vanjo vnesite svežino.

  1. Očistite misli

Ko smo rekli, hiša je lahko odraz vaših misli. Počistite tako informacije, znebite se zastarelih prepričanj, uvedite nova pravila, razbremenite se. Poglejte na življenje drugače, bolj umirjeno in pozitivno. Pri tem vam bo pomagala meditacija, joga, hobiji in podobno.

  1. Obrnite se na naravo

Privoščite si sprehod v naravi ali ob obali. Najdite svoj kotiček, kjer za nekaj trenutkov lahko odmislite vse težave in zadihate. Zakaj se ne bi spontano odpeljali na obalo?

  1. Gibanje je pomembno

Dovolj je že prej omenjen sprehod v naravi, prav tako pa je priporočljiva konkretna telovadba. Lahko si umislite pilates, jogo, boks, tek in podobno.

  1. Zaupajte življenju

Včasih je potrebno tudi dvigniti roke in dovoliti, da življenje naredi svoje. Nehajte tako vztrajno riniti dalje, če vidite, da nič ne gre po planu. Ustavite se, poglejte na nastalo drugače in pomislite, če ste v tem času koga na novo spoznali. Ob nastanku težave je vedno ob naši strani tudi rešitev.