Anatoli Antonov Svet24.si

V Kremlju nekateri razmišljajo o ameriški ponudbi

potres2 (1) Svet24.si

Zaradi potresov je v nevarnosti 400.000 ...

marjan dukaucic bobo Necenzurirano

Zadnje dejanje ministra Dikaučiča: več denarja ...

drago janca f andraz gombac Reporter.si

Veliki pisatelj Drago Jančar: Slovensko toksično...

doncic jenner Ekipa24.si

Dončić in ameriška zvezdnica! Saj ne boste ...

jure-novak-zaključek Njena.si

Ljubezen po domače: Jure namesto ljubezni ...

doncic 22 pm Ekipa24.si

Kaaaaj?! Slovenski medij šokantno nad Lukovo ...

Okrepite svoj imunski sistem
| K.M.

Okrepite svoj imunski sistem

Aromaterapija, Shutterstock

Jesensko-zimsko obdobje z nižjimi temperaturami in razlikami v temperaturi med jutrom, popoldnevom in večerom močno oslabi naš imunski sistem. Ta pa bi moral biti ravno v tem obdobju najbolj močan, saj se lahko le tako obrani pred številnimi virusi in prehladi, ki so na pohodu.

Imunski sistem je ščit, ki nas obvaruje pred vdorom virusov, bakterij, toksinov, naravnih snovi, zajedavcev in drugih vsiljivcev ter seveda pred različnimi spremembami v telesu. Imunski sistem je naraven in pridobljen, okrepimo pa ga lahko z različnimi vitamini, cinkom, selenom, probiotiki, aminokislinami ter tudi z dobrimi življenjskimi navadami.

Izognite se stresu
Negativna energija, ki jo s sabo prinesejo stresne situacije, prispeva tudi k zmanjšani telesni odpornosti in znižuje učinkovitost imunskega sistema. Stres pa posameznike največkrat sili še k slabim navadam, kot so nepravilna prehrana, kajenje in uživanje alkohola, kar imunski sistem še dodatno oslabi. Ravno zaradi tega poskušajte iz svojega življenja stres izločiti v kar se da veliki meri.

Prehrana in telesna vadba
Vsi vemo, da je uravnotežena prehrana ključ do zdravega življenja. Pomembno je, da v svoje telo s hrano vnesemo dovolj vitaminov in mineralov ter preostalih hranilnih snovi, izogibajmo pa se nasičenim maščobam in transmaščobam, ki naš organizem dodatno obremenijo. Sveže sadje in zelenjava, bogata z vitaminom C, bosta pri krepitvi imunskega sistema še posebno dobrodošla. Ne pozabite pa tudi na zadosten vnos vitamina D, ki zaradi svoje regulatorne vloge velja za steber imunskega sistema. Ob tem ne smemo pozabiti niti na redno telesno vadbo, ki zmanjša možnosti za prehladna obolenja.

Ne pozabite na spanec!
Čeprav je spanec eden izmed ključnih dejavnikov našega zdravja, na njegovo kakovost radi pozabimo. Ravno kakovost spanca pa izboljšuje naš imunski sistem.

Aromaterapija
Imunski sistem lahko krepimo tudi z vse bolj priljubljeno aromaterapijo, katere cilj je odpravljanje posameznih simptomov, pa tudi celostno zdravljenje določenih stanj. Eterična olja v svoj vsakdan vnašajte vse leto, in ne zgolj v kritičnih mesecih, ko je naš imunski sistem najbolj na udaru. Številna eterična olja imajo namreč protibakterijsko in protivirusno delovanje, z njimi pa delujemo preventivno oziroma lajšamo simptome okužbe.