Paul Stanley Schmidt1 Svet24.si

Zabodel ga je pred očmi zaročenke in triletne ...

Polnilnica za vodik Svet24.si

Čim več polnilnic za nove generacije tovornjakov

20220424-01134542 Necenzurirano

Sandi Češko, drugi najbogatejši Slovenec, je v ...

cvikl legan vila m24 pl Reporter.si

Milan Cvikl razkriva, zakaj v ločitvenem postopku...

djokovic Ekipa24.si

Nole se je fotografiral z mladeniči in iz žepa ...

Princ Andrew pravi, da bi si rad opral ime Odkrito.si

Pripravlja eksplozivno avtobiografijo!

timi zajc Ekipa24.si

Njen največji junak: Zajca po izjemnem poletu ...

Sanjski moški: Olivero po samohvali čakala prizemljitev
| V.M.

Sanjski moški: Olivero po samohvali čakala prizemljitev

Olivera Matijević, VOYO

Samozavestna Olivera je v reklamnem zapisu opevala svojo lepoto, moč in inteligenco ter se ponorčevala iz 'nezadovoljnih žena', ki jo ogovarjajo. A nekdo ni ostal tiho …

»Lepa, pametna, inteligentna, močna … Vse to in še veliko več, a z eno besedo ženska,« je na družbenem omrežju zapisala udeleženka šova Sanjski moški Olivera Matijević in v nadaljevanju pojasnila, da so močne ženske od nekdaj tarča ogovarjanja frustriranih in nezadovoljnih žena, ki si v resnici zgolj želijo, da bi bile tudi same takšne, kot so ženske, na katere stresajo gnev.

Foto: Promocijska fotografija - Olivera Matijević

Na zapis, ki se nanaša na znamko oblačil, s katero želi ženskam predati sporočilo, da so lepe natanko takšne, kot so, se je odzvala sledilka, ki je najglasnejšo kandidatko zadnje sezone šova Sanjski moški opomnila, da če že snuje takšna sporočilna besedila, ni dovolj, da je ob tem le lepa, ampak je potrebno paziti tudi na slovnično pravilno oblikovanje zapisov. »Vedeti moraš, da za vejico sledi presledek, medtem ko pred ločilom ne more biti presledka, kot si v tem primeru ti postavila klicaj.«

Pravilna raba slovnice pa seveda ni problematična le pri snovanju objav na družbenih omrežjih, kjer si sicer lahko privoščimo več sproščenosti, a je hkrati dobro paziti na zgoraj omenjene postavitve ločil, ki v resnici razkrivajo neukost spletnega uporabnika. Na vse večjo nepismenost sicer nakazuje tudi široka paleta pisnega poslovnega komuniciranja, kjer bi pričakovali več spoštljivega odnosa tako do jezika, kot oseb, ki jih pisci tekom zapisov nagovarjajo.