cavazza smrekar 1 Odkrito.si

Uresničena želja Sebastiana Cavazze in Ajde ...

Taksi Svet24.si

Zaradi nekaj deset evrov napadel taksista

uran Svet24.si

Ta planet smrdi po gnilih jajcih

Alek Minassian Svet24.si

FOTO in VIDEO: Nameren napad: znana identiteta ...

nick-jonas-billboard-music-awards-2016-03 Najstnica.si

Nick Jonas se je tako poklonil preminulemu ...

Indira Ekić in Matic Kolenc Njena.si

FOTO: Indira Ekić zasijala kot še nikoli

Anna Paynich Njena.si

MasterChef: Anna priznala, da najraje kuha gola

Ti znaki vam sporočajo, da pojeste preveč sladkorja
| V.M.

Ti znaki vam sporočajo, da pojeste preveč sladkorja

Se vam zdi, da ne uživate preveč sladkorja? Četudi ne posegate po sladkarijah, lahko hitro presežete priporočeno dnevno vrednost, saj se sladkor nahaja tudi v tisti hrani, ki jim sladkobe ne bi pripisali.

Foto: Profiemdia - Prekomerno uživanje sladkorja negativno vpliva na naše zdravje in počutje.

Sladkor se ne nahaja le v sladkih razvadah, temveč v večini v naprej pripravljeni industrijski hrani. Najdemo ga denimo v pijačah, kruhu, kosmičih, celo v kislih kumaricah. Zatorej ni presenetljivo, da ga lahko navkljub odrekanju zaužijemo preveč.

In koliko sladkorja lahko dnevno pravzaprav zaužijemo? Ne več kot 9,5 čajnih žličk, če ne želimo, da bi se prevelika količina odražala tudi na našem zdravju. Sladkor lahko namreč v prevelikih količinah negativno vpliva na delovanje ožilja in možganov.

Tudi sicer gre za popolnoma nezdravo sladilo, ki ne vsebuje popolnoma nobenih koristnih snovi. Še več, poleg tega, da ne vsebuje vitaminov in mineralov, namreč negativno vpliva tudi na delovanje naših celic ter tako povzroča, da ne prejmejo dovolj kisika.

Foto: Arhiv - Koliko sladkorja v resnici vsebujejo izdelki, s katerimi polnite svoj jedilnik?

Prepoznajte simptome prekomernega uživanja sladkorja:


•    Nenehno hrepenenje po sladkem (sladkor nas zasvoji).
•    Prekomerna teža (Sladkor poviša raven krvnega sladkorja. Slednje povzroči nalaganje maščob v telesu).
•    Gubice na koži, prezgodnje staranje (Sladkor vpliva na kakovost proizvodnje kolagena in elastina).
•    Trebušna debelost (Nujno zmanjšajte vnos sladkorja!).
•    Zobna gniloba (Zobne bakterije se hranijo s sladkorji).
•    Prebavne nevšečnosti (Sladkor slabo vpliva na mikroorganizme v prebavilih).
•    Slabo počutje (Sladkor nas sprva poživi, kmalu pa se počutimo slabše. Postanemo utrujeni in brez volje).
•    Težave pri razmišljanju (Sladkor slabo vpliva na možgane).
•    Težave z jetri (Tako kot z dolgotrajnim uživanjem alkohola, tudi z rednim in prekomernim uživanjem sladkorja uničujemo jetra. Naredimo lahko nepopravljivo škodo).

Preberite si še: Bi radi pred dopustom shujšali tri, štiri kilograme?