138mv Svet24.si

Poročil se je modrijan Rok Švab

vid1 Svet24.si

»Draga hči, rad te imam in vedno se boš lahko ...

putin ruska kapelica bobo2 Necenzurirano

Vsi naši rusofili #kolumna

nina krajnik-pl Reporter.si

Vili Kovačič nad Nino Krajnik: Tvoja ...

doncic Ekipa24.si

Luka Dončić poskrbel za obilo smeha! Takole je ...

exatlon-tekma Njena.si

Exatlon: Ni vse tako, kot je videti z domačega ...

prepelic-tobey Ekipa24.si

Spet se dviga prah! Kaj to pomeni za slovensko ...

Vaje in nasveti: Naj bo ritka jeklena in čvrsta!
| Njena.si

Vaje in nasveti: Naj bo ritka jeklena in čvrsta!

Lepa zadnjica, Shutterstock

Tiste, ki ne marate v telovadnico ali fitnes, lahko tudi doma marsikaj storite zase.

Sanje vsake ženske 

Tiste, ki ne marate v telovadnico ali fitnes, lahko tudi doma marsikaj storite zase. Na primer okrepite si mišice zadnjice, ki si jo ženske nenehno prizadevamo narediti čvrsto in čim bolj jekleno. Že nekaj vaj zadostuje in pohvalile se boste lahko z dvema trdima hlebčkoma popolnoma brez celulita. 

Vaje, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju, so sicer zahtevne, vendar precej učinkovite. Izvajajte jih, kolikor pogosto le lahko, najmanj pa vsak drugi dan. Najboljše, da ne štejete priporočljivih ponovitev, pač pa telovadite toliko časa, dokler vas v zadnjici ne »zapeče«. To sicer kar kliče po bolečih mišicah, a prinaša dobre rezultate. Že po štirih tednih bo vaša zadnjica precej bolj čvrsta in trda.

In še nasvet: privoščite si en postni dan na teden. Zjutraj popijte 3 dl zelenjavnega ali sadnega soka, čez dan pa najmanj 2 litra vode ali nesladkanega čaja. Zvečer si naredite zelenjavno juho. To bo še dodatno stopilo maščobne zaloge na vaši zadnjici in dokončno opravilo s celulitom. 

Foto: dreamstime - Zaobljena zadnjica je zdrava.

Lezite na trebuh, dvignite noge in jih primite z rokami. Napnite zadnjico in kolena odlepite od tal. Zadržite 1 minuto.  

Postavite se na široko, roke prekrižajte pred prsmi. Počasi spuščajte kolena, kolikor nizko lahko. Dvignite se. Naredite vsaj 20 takšnih počepov.   

 Lezite na bok, z rokami se oprite na tla za ravnotežje. Dvignite levo nogo, napnite zadnjico in se s stopalom dotaknite desnega kolena. V položaju zdržite vsaj 30 sekund, nato vajo ponovite še na drugo stran.                  

Lezite na bok, noge naj bodo popolnoma zravnane. Zgornjo nogo počasi dvigajte in spuščajte, zadnjica naj bo pri tem napeta. Vsaj 20 ponovitev na vsako stran.    

Lezite na hrbet, dvignite noge v zrak. Zdaj simulirajte vožnjo kolesa. Naredite vsaj 50 obratov.  
Lezite na hrbet, noge naj bodo popolnoma vzravnane. Oprite se na roke in dvignite napeto telo, tako da bo v diagonali. Zadržite 30 sekund.

Foto: dreamstime - 3. Vaja: Z njo krepite spodnji del hrbta in tudi zadnjico.

Tudi dobro poznane vaje so lahko zelo koristne. Denimo sveča odlično utrdi cele noge, ne samo zadnjice.                      

Stojte vzravnano, noge so skupaj in v kolenih iztegnjene. Z zgornjim  delom telesa se postopoma spuščajte, dokler s prsti rok ne dosežete prstov nog. Začutili boste pekočo bolečino v stegnih in zadnjici. Takrat se počasi dvignite v izhodiščni položaj.

Foto: Profimedia - Vajo opravite od 15- do 20-krat in vaša zadnjica se bo ob redni vadbi zelo hitro učvrstila.