Večni romantik Gašper Rifelj Odkrito.si

Ločitev zaznamovala Gašperja Riflja

horoskop_napoved Svet24.si

Horoskop za petek, 25. maja

soči_stadion_nogomet Svet24.si

Navijači, pozor: opozarjajo pred ošpicami, ...

dolina triglavskih jezer, triglavska jezera Svet24.si

Razkrivamo največje slovenske veleposestnike

Selena Gomez Najstnica.si

Taylor Swift se je na odru pridružila Selena ...

poterbin 2 Njena.si

Dončićevo mamo označili za najlepšo na svetu

angelina jolie Njena.si

Angelino Jolie ločili od otrok

Neustavljiva želja po sladkem - kaj vam sporoča telo?
| V. M.

Neustavljiva želja po sladkem - kaj vam sporoča telo?

Vas pogosto zgrabi neznosna želja po sladkem, zaradi katere morate nemudoma poseči po sladkih prigrizkih? Preverite, kaj pomenijo ti nenadni napadi na čokolado, tortice, piškote …

Organizem nam z nenadnimi željami po določeni hrani sporoča, česa mu primanjkuje. Z zaužitjem želene hrane sicer telesu pomagamo, a zgolj na kratki rok. Neustavljiva želja po sladkem nam namreč sporoča, da telesu primanjkuje določenih snovi. Na dolgi rok je zato priporočljivo, da se reševanja nenadnih napadov lotimo bolj premišljeno in telesu zagotovimo potrebo po sladkem z bolj zdravim vnosom potrebnih hranilnih snovi.

Nora želja po čokoladi

S hrepenenjem po čokoladi vam telo sporoča, da mu primanjkuje magnezija.

Namesto da prekomerno posežete po čokoladi, strokovnjaki svetujejo, da uživate živila bogata z magnezijem. Med slednje sodijo: avokado, semena, ribe, fižol, žita, lupinasti plodovi, temno listnata zelenjava, jogurt in banane. Če se čokoladi kljub temu ne morete upreti, raje posezite po koščku temne čokolade.

Foto: Profimedia - Preveliko odpovedovanje praktično vselej vodi v prenajedanje. Dovolite si vsake toliko časa malce grešiti. Dobrote, po katerih hrepenite, lahko dodajate jedilniku vsake štiri dni.

Nekaj sladkega bi …

Ni pomembno kaj, da je le sladko, lahko tudi malce čokoladnega namaza, sladoled, piškoti ali pest bombonov. Nenadna želja po sladkem vam sporoča., da je vašemu telesu drastično padla količina sladkorja. Da bi se postavili nazaj na tirnice strokovnjaki svetujejo povečan vnos kroma, le ta je namreč ključen za normalno sproščanje inzulina v telesu, poleg tega pa uravnava tudi količino sladkorja v krvi. Priporočljivo je, da namesto po sladkih prigrizkih zaužijete živila bogata s tem elementom: grozdni sok, suhe slive, kikirikijevo maslo, oreški, polnozrnate žitarice, krompir, gobe, brokoli …