merceva Odkrito.si

Vrnitev po dveh desetletjih! Se še spomnite te ...

gabrielle carahan Svet24.si

Potrjeno: 22-letno hčer znanega glasbenika ...

ženska Petisvet.si

10 čudežnih živil, ki ubijajo staranje kože

thordis-elva 2 Svet24.si

S svojim posiljevalcem je napisala knjigo o ...

zala kralj gašper šantl Svet24.si

Evrovizijski šok: napaka pri glasovanju, ...

Rene Mlekuž je presrečen, ker jo je našel Njena.si

Znan Slovenec po ločitvi pokazal novo izbranko

Hajdi Korošec- foto 1 Njena.si

Nepričakovan udarec: Hajdi golo iskreno o raku

Z vsakdanjo sestavino v boj proti ledvičnim kamnom
| K.M.

Z vsakdanjo sestavino v boj proti ledvičnim kamnom

Med simptme sodi bolečina v predelu ledenega dela hrbtenice, Profimedia

Tako zelo preprosto je!

Ledvični kamni so pri odraslih osebah kar pogost pojav. Predvsem v zadnjih letih pa se zaradi splošnih sprememb v prehranjevanju pojav le-teh le še veča. Najpogosteje do ledvičnih kamnov tako pride, ker posameznik v telo vnese premalo tekočin in pride do tako imenovane izsušitve. Po drugi strani pa jih lahko povzroči tudi prekomeren vnos živalskih beljakovin, natrija, rafiniranih sladkorjev, grenivkinega in jabolčnega soka ter kokakole. Pojav ledvičnih kamnov pa je recimo tudi bolj pogost pri osebah, ki uživajo prekomerne količine kalcija in različna prehranska dopolnila z visoko vsebnostjo omenjenega minerala. 

Gre za trdo tvorbo, kamen iz anorganskih soli in organskih spojin, ki pogosto nastane v sečnih izvodilih, predvsem pa v ledvicah. Ledvični kamni zamašijo sečevod ali ledvični meh in povzročajo občasno bolečino (od boka preko spolovil pa vse do notranjega dela stegna) in naj bi bila ena najhujših poznanih bolečin. Pojav ledvičnih kamnov spremlja tudi visoka potreba po uriniranju, potenje, nemir in pa tudi bruhanje. 

Preventivni boj proti ledvičnim kamnom pa je povsem preprost in vsakdanji, a ga vsi še vedno zanemarjamo. V prvi vrsti je seveda bolj uravnotežena in zdrava prehrana. Najpomembnejše pa je, da je vaše telo vedno dovolj hidrirano. To pa pomeni, da vsak dan v telo vnesete vsaj 2,5 litra tekočine, naravne tekočine, najbolje navadne vode. Velika količina tekočine namreč zmanjšuje koncentracijo nevarnih spojin v urinu. Poleg tekočine pa je pomemben tudi vnos zelenjave in sadja, predvsem pa vnos neživalskih beljakovin.