jan plestenjak, tanja seme Odkrito.si

Boleče slovo Jana Plestenjaka

challe1 Svet24.si

Challe Salle: Mami rad povem, da je imela vedno ...

joga Petisvet.si

Test: Kje ste na svoji poti?!

zoran predin_barbara šerbec_šerbi Svet24.si

Spomini na Šerbi: "Na oder smo jo pripeljali kar ...

duša 1 Svet24.si

Preverite: morda pri živem telesu umirate

Kendall Jenner, zlati globusi Najstnica.si

Pokazala je svoje dolge noge

lea sirk_presenecenje Njena.si

Lea Sirk: ne morem fuc***g verjeti

Z vsakdanjo sestavino v boj proti ledvičnim kamnom
| K.M.

Z vsakdanjo sestavino v boj proti ledvičnim kamnom

Med simptme sodi bolečina v predelu ledenega dela hrbtenice, Profimedia

Tako zelo preprosto je!

Ledvični kamni so pri odraslih osebah kar pogost pojav. Predvsem v zadnjih letih pa se zaradi splošnih sprememb v prehranjevanju pojav le-teh le še veča. Najpogosteje do ledvičnih kamnov tako pride, ker posameznik v telo vnese premalo tekočin in pride do tako imenovane izsušitve. Po drugi strani pa jih lahko povzroči tudi prekomeren vnos živalskih beljakovin, natrija, rafiniranih sladkorjev, grenivkinega in jabolčnega soka ter kokakole. Pojav ledvičnih kamnov pa je recimo tudi bolj pogost pri osebah, ki uživajo prekomerne količine kalcija in različna prehranska dopolnila z visoko vsebnostjo omenjenega minerala. 

Gre za trdo tvorbo, kamen iz anorganskih soli in organskih spojin, ki pogosto nastane v sečnih izvodilih, predvsem pa v ledvicah. Ledvični kamni zamašijo sečevod ali ledvični meh in povzročajo občasno bolečino (od boka preko spolovil pa vse do notranjega dela stegna) in naj bi bila ena najhujših poznanih bolečin. Pojav ledvičnih kamnov spremlja tudi visoka potreba po uriniranju, potenje, nemir in pa tudi bruhanje. 

Preventivni boj proti ledvičnim kamnom pa je povsem preprost in vsakdanji, a ga vsi še vedno zanemarjamo. V prvi vrsti je seveda bolj uravnotežena in zdrava prehrana. Najpomembnejše pa je, da je vaše telo vedno dovolj hidrirano. To pa pomeni, da vsak dan v telo vnesete vsaj 2,5 litra tekočine, naravne tekočine, najbolje navadne vode. Velika količina tekočine namreč zmanjšuje koncentracijo nevarnih spojin v urinu. Poleg tekočine pa je pomemben tudi vnos zelenjave in sadja, predvsem pa vnos neživalskih beljakovin.