kolo, kolesar, tovornjak, splošna, simbolična Svet24.si

Groza na Glavarjevi cesti v Komendi

la-palma, lava, izbruh-vukana Svet24.si

FOTO: Lava golta vse pred sabo, a naravi se je ...

blaz1 Svet24.si

Blaž Švab o tem, kaj je počel med poletjem, in ...

milan kucan 1990 bobo Reporter.si

Ljerka Bizilj: Kako sem postala »Kučanova ...

oshkosh, lkov 4x4, matej tonin Necenzurirano

Zakaj Tonin ni razkril, da bo kupil še 100 ...

Katarina Čas Njena.si

Katarine Čas na tej fotografiji ne boste ...

sveca Ekipa24.si

Tragično: v grozljivi prometni nesreči je ...

Kako izbrati pravo večerjo v borbi s kilogrami
| A.K.

Kako izbrati pravo večerjo v borbi s kilogrami

Profimedia

Vse kar pojemo zvečer, predvsem maščobe in ogljikovi hidrati z visokim glikemičnim indeksom, pripomore h kopičenju kilogramov.

Dejstvo je, da pozna večerja vpliva na pridobivanje kilogramov, sploh če govorimo o težkih obrokih. Dnevni vnos hrane je treba porazdeliti na 3 večje obroke in dva manjša, najbolje pa je jesti vedno ob isti uri. Zajtrk naj bi jedli približno v eni uri po tem, ko se zbudimo, vsak naslednji obrok na 4 do 6 ur, malice pa na vsake 2 uri ali 2 uri in pol. 

Čez dan je priporočljivo jesti kombinacijo ogljikovih hidratov, v večernih urah pa izključno beljakovine z ogljikovimi hidrati nizkega glikemičnega indeksa – solate in zelenjavo, poleg tega pa vnesti v organizem najmanj 2 litra tekočine na dan – vode ali nesladkanega čaja.

Tako kot se proti koncu dneva zmanjšujejo naše aktivnosti, bi morali zmanjševati tudi vnos hrane. Če so zvečer jemo večinoma maščobe in ogljikove hidrate visokega glikemičnega indeksa, se bo kopičilo v odvečne kilograme.

Zato bi večerja morala biti dobro izbrana, vsebovati mora manj maščob, več zelenjave, beljakovine v obliki rib, sira, mesa, perutnine, tofuja ali jajc.