polna luna Dobra karma

Test ob polni luni vam prinaša rešitve za mnoge ...

1_miran rudan Svet24.si

Miran Rudan nam je izdal, kako nastajajo glasbene ...

mario fafangel Reporter.si

Strokovni svet NIJZ že 15. februarja predlagal ...

govedo, karim-allah, krave Svet24.si

FOTO: Ubili bodo 864 krav, ki že mesece plujejo ...

DR_1 Necenzurirano

To je zdravnik iz Namibije, zaradi katerega ...

nejc lea Odkrito.si

Kaj bosta na Emi 2021 zakuhala Nejc Šmit in Lea ...

Kaya Solo M soseska Najstnica.si

Svet (ne)pozabljenih iger in zabave

Imate 10 minut časa? Potem lahko opravite to vadbo
| K.M.

Imate 10 minut časa? Potem lahko opravite to vadbo

Profimedia

Izgovor, da nimate časa za telesno vadbo, je največja laž, ki si jo govorite. Včasih je dovolj že samo 10 minut.

Najbolj pogost izgovor pri ljudeh, ki niso niti malo aktivni, je ta, da za telesno vadbo preprosto nimajo časa. V resnici bi lahko na dan za nekaj preprostih vaj lahko porabili le 10 minut in bi s tem za svojo zdravje že naredili ogromno. 

Težava v pomankanju telesne aktivnosti ni samo v tem, da imate morda kakšen kilogram preveč. S pomanjkanjem gibanja škodite tudi svojemu srcu, postajate pa tudi vse manj gibljivi. Posledice tega pa boste občutili z vsakim dodatnim letom. Zato si lahko resnično vzamete 10 minut in naredite nekaj zase. 

Ideje za 10 minutne treninge

- Najbolj preprosta rešitev je zagotovo sprehod. Kdaj ste se nazadnje odpravili v naravo in se tam razmigali in nadihali svežega zraka? V desetih minutah lahko s hitro hojo močno pospešite svoj srčni utrip in poženete kri po žilah. Če se drugače nič ne gibate, lahko že rahla in umirjena hoja naredi svoj potreben učinek. 

- Kombinacija poskokov in počepov. S serijo desetih počepov aktivirate svoje mišice, predvsem največjo stegensko mišico. Hkrati pa pri počepih delujejo tudi trebušne mišice in mišice zadnjice. Če le te kombinirate še s sonožnimi poskoki, lahko tudi na mestu, k vajam za moč dodate še kardio trening. Obe vaji ponovite trikrat. 

- Namesto z avtom se do bližnje trgovine ali kakšnega drugega opravka odpravite peš, s kolesom ali rolerji. Predvsem v nižja nadstropja se namesto z dvigalom odpravite po stopnicah.