vucek Odkrito.si

Zakaj Urška Vučak Markež ne shujša?

1 christian jones Svet24.si

Ob Meghan kar dva nova moška

duh Petisvet.si

Mrtvi skušajo nekaj povedati na ta način!

sneg, pes Svet24.si

V pričakovanju obilnega sneženja, zapade ga ...

jan plestenjak, tanja seme Svet24.si

Jan Plestenjak poljubil Tanjo Seme!

Kylie Jenner Najstnica.si

Je Kylie Jenner spet noseča?

gamsi Njena.si

Umrl je vodja zasedbe Gamsi

5 živil, ki pozimi izboljšujejo razpoloženje
| K.M.

5 živil, ki pozimi izboljšujejo razpoloženje

Jajca, Karlie Hoyer

Pomanjkanje vitamine D v mrzlem zimskem vremenu slabša razpoloženje. Zato vam razkrivamo živila, ki vam lahko v takšni situaciji pomagajo.

Če se pozimi počutite slabo in brez energije, se razlog verjetno ne skriva v splošnem sovraštvu do tega letnega časa. Velikokrat je krivo pomanjkanje vitamina D, ki ga telo zaradi pomanjkanja sonca ne proizvede dovolj. Manjkajoče količine bi lahko v telo zopet vnesli z določenimi živili. Spodaj preverite, katera so najboljša. 

Jajca recimo vsebujejo veliko vitaminov in mineralov, ampak vitamin D se nahaja samo v rumenjaku, zato se mu ne bi smeli izogibati. Seveda to ne pomeni, da naenkrat pojemo 10 jajc. Kakšno na dan pa vam ne bi smelo pretirano škoditi. Manj mastno mleko. Kravje mleko vsebuje veliko kalcija in je bogato z vitaminom D. Ena skodelica tako vsebuje približno 1/6 priporočene dnevne količine. Losos ni samo okusne, gre tudi za pravo 'bombo' vitamina D. Z 85 g kuhanega lososa je pokrita skoraj celotna dnevna količina vitamina D, ki jo vaše telo potrebuje. Gobe so bogate z vitaminom D, a se količina med vrstami gob seveda razlikuje. Kljub temu pa je priporočeno, da se gobe tudi pozimi znajdejo na jedilniku. Odlična izbira je tudi naravno stisnjen pomarančni sok, a boste dnevno količino vitamina D pokrili tudi s kupljenim sokom. S kozarcem popitega soka pokrijete 1/3 količine vitamina D v dnevu.