sebastjan novak 2 Odkrito.si

Razkrivamo! Obraz Planet TV brez službe živi v ...

horoskop_napoved Svet24.si

Horoskop za torek, 26. marca

1512742920_d Petisvet.si

Horoskop: od 25.3. do 31.3. 2019

mraz_jutro Svet24.si

Zapadlo do 25 centimetrov snega

spice girls Svet24.si

Spice Girls v velikih težavah: bo turneja ...

leonida kolbl 9 Njena.si

Resnica o zadržani Leonidi Kolbl

Nives Orešnik Njena.si

Pravilna nega za močno in odporno kožo

5 živil, ki pozimi izboljšujejo razpoloženje
| K.M.

5 živil, ki pozimi izboljšujejo razpoloženje

Jajca, Karlie Hoyer

Pomanjkanje vitamine D v mrzlem zimskem vremenu slabša razpoloženje. Zato vam razkrivamo živila, ki vam lahko v takšni situaciji pomagajo.

Če se pozimi počutite slabo in brez energije, se razlog verjetno ne skriva v splošnem sovraštvu do tega letnega časa. Velikokrat je krivo pomanjkanje vitamina D, ki ga telo zaradi pomanjkanja sonca ne proizvede dovolj. Manjkajoče količine bi lahko v telo zopet vnesli z določenimi živili. Spodaj preverite, katera so najboljša. 

Jajca recimo vsebujejo veliko vitaminov in mineralov, ampak vitamin D se nahaja samo v rumenjaku, zato se mu ne bi smeli izogibati. Seveda to ne pomeni, da naenkrat pojemo 10 jajc. Kakšno na dan pa vam ne bi smelo pretirano škoditi. Manj mastno mleko. Kravje mleko vsebuje veliko kalcija in je bogato z vitaminom D. Ena skodelica tako vsebuje približno 1/6 priporočene dnevne količine. Losos ni samo okusne, gre tudi za pravo 'bombo' vitamina D. Z 85 g kuhanega lososa je pokrita skoraj celotna dnevna količina vitamina D, ki jo vaše telo potrebuje. Gobe so bogate z vitaminom D, a se količina med vrstami gob seveda razlikuje. Kljub temu pa je priporočeno, da se gobe tudi pozimi znajdejo na jedilniku. Odlična izbira je tudi naravno stisnjen pomarančni sok, a boste dnevno količino vitamina D pokrili tudi s kupljenim sokom. S kozarcem popitega soka pokrijete 1/3 količine vitamina D v dnevu.