dreamstime_m_129532071 Odkrito.si

5 barvnih kombinacij, na katere niste pomislili

Nikolaj »Kolja« Barkhatov Svet24.si

VIDEO in FOTO: Triletnega Koljo iskalo več kot ...

plesen Svet24.si

To se zgodi, če živiš v toksičnem okolju!

mladen grgic Svet24.si

Nepričakovano odstranjen s kopališča v ...

sveča, dan žalovanja, magnitogorsk, eksplozija plina Svet24.si

Uroša po devetih mesecih našli pod Kredarico

Cameron Boyce Najstnica.si

Cameron Boyce je pred smrtjo posnel ta video

Nuša in Frenk Derenda Njena.si

Mož Nuše Derenda opazno shujšal

Kako do vitke postave?
| A.K.

Kako do vitke postave?

Kako do vitke postave?, dreamstime

Kalorije gor, kalorije dol, vsebnost maščob, ogljikovih hidratov, dodatki konzervansov - je sploh še kdo pri jedi sproščen?

Z našimi nasveti bo postalo prehranjevanje nadvse preprosto in do vitke linije boste krenili po bližnjici.

Uživajte v zajtrku

V roku ene ure potem, ko vstanete, če ste lačni ali ne, in čeprav ste se prejšnji večer tako najedli, da ste komaj zaspali - si privoščite zajtrk. Čez dan boste užili manj kalorij, še posebej tistih, ki prihajajo iz predelanih ogljikovih hidratov. Zakaj? Jutranji obrok uravnava raven krvnega sladkorja in inzulina. Avtomatična prednost zajtrka je še ta, da zjutraj običajno segamo po zdravi hrani, kot so sadje, kosmiči, mlečni izdelki. Le komu navsezgodaj diši pica ali čips?

Privoščite si, kar vam zadiši

Dieta ne pomeni le prepovedi, temveč tudi uživanje v dobrotah, vendar v zmernih količinah.

Mešajte beljakovine, maščobe in ogljikove hidrate

Telo bo veliko hitreje izgorevalo kalorije, če boste uživali obroke, sestavljene iz hranil vseh treh skupin. Ne izogibajte se zdravih maščob, saj pripomorejo pri absorbciji vitaminov in mineralov.

Krožnik naj bo pisanih barv

Kar ne pomeni nič drugega kot to, da boste na dan zaužili veliko zelenjave in sadja. Najmanj kilogram in več zelenjave kot tudi sadja. Bolj ko sta sadje in zelenjava pisana, več koristi ima od njiju telo.

Več spite

Da premalo spite, se ne kaže le v zabuhlih očeh, ampak tudi v bolj okrogli zadnjici. Med tistimi, ki spijo manj kot 6 ur na dan, je kar za 60 odstotkov več pretežkih ljudi kot med tistimi, ki spijo po 7 ur in več.

Jejte počasi

Možgani potrebujejo 20 minut, da spremenijo sporočila o lakoti v občutek sitosti. Jejte torej počasi, za vsak obrok si vzemite najmanj 20 minut, hrano temeljito prežvečite.Sredi obroka odložite pribor in uživajte v sproščenem pogovoru ali dobri glasbi. Če boste jedli hitro, bo želodec pod stresom in presnova bo počasnejša. Raziskave so še potrdile, da lepši ko je krožnik, manj pojemo. Dajte si torej duška pri dekoraciji in pogrinjanju mize.

Jejte večkrat po malem

Tako ne boste le shujšali, ampak se boste tudi znebili glavobola, ki je posledica naglega padca krvnega sladkorja. Če boste jedli vsakih nekaj ur, boste znižali raven nevarnega holesterola in, kar je za vitkost najpomembnejše, pospešili boste presnovo. Najboljša hrana so sadje, oreščki in posneti mlečni izdelki.