tim kevin ravnjak 1 Dobra karma

Udarci usode: športnik zaradi poškodbe glave in ...

ana maria mitic 4 Svet24.si

Ana Maria Mitič je razkrila skrivnost izgube ...

UV2 simon miranda-pl Reporter.si

Politične trofeje usodne ženske: katere ...

kos patria Svet24.si

Strokovnjak, v katerem vidijo operativca globoke ...

POL20150214_BOR1080-2 Necenzurirano

SDS je globoka država #kolumna

križevniška-ulica Odkrito.si

Vandali na Križevniški

barara Njena.si

Ljubezen po domače: Barbara pokazala nosečniški...

Telesno aktivnost poskušajte vnesti tudi v svoje delovno okolje
| K.M.

Telesno aktivnost poskušajte vnesti tudi v svoje delovno okolje

Žoga, delovno mesto, Shutterstock

V zadnjih letih so vse bolj pogosti poklici, pri katerih sedimo tudi po osem ali več ur na dan. Največja težava nastane, ko v vsej delovni vnemi pozabimo na gibanje.

Poleg klasičnih razgibalnih vaj, ki jih lahko izvajate tudi med sedenjem na stolu, in vsaj kakšnega krajšega sprehoda po prostorih pisarn lahko v svoje delovno okolje skrb za zdravje telesa vnesete še na nekaj zelo preprostih načinov. 

Žoga namesto stola

Telovadne žoge so odlične za stabilizacijo telesa. Če z njimi zamenjate službene stole, boste že med delom okrepili trebušne mišice, ki so ključne pri ravnotežju. Vedno, ko se usedete ali premaknete, tako izvajate lažjo obliko vaj za trebušne mišice, v osmih urah ali več pa je učinek že večji.

Masaža na delovnem mestu
Manjši pripomočki za samomasažo in sproščanje, recimo ježkaste masažne žogice, so odličen pripomoček za sproščanje pritiska in sprostitev utrujenih mišic. Zaradi primerne velikosti pa jih lahko brez težav uporabljate tudi med delovnim časom.

Vaje za moč

V trgovinah najdete tudi različne pripomočke, s katerimi lahko na delovnem mestu izvajate vaje za moč. Med njimi so elastični fitnes trakovi in raztegljivi trakovi iz lateksa, ki jih lahko uporabljate tudi med sedenjem, predvsem med delom z računalnikom, in vas nikakor ne bodo ovirali. Roke lahko krepite z ročkami z vzmetjo, če se veliko gibate, pa so odlične uteži za zapestja ali gležnje.