atomik harmonik Dobra karma

Špelca iz Atomik Harmonik – po neuspešnih ...

meghan markle_kate middleton Svet24.si

Oseba, ki je prizadela Kate Middleton, povezana z ...

jansa-pl Reporter.si

Kdo so obiskovalci kabineta predsednika vlade ...

virus, računalnik Svet24.si

Želijo vas pretentati, da delijo brezplačno ...

ILU20200504_X7R4531 Necenzurirano

Orbanov oligarh kupuje slovensko državno ...

100913614_238493430776529_4655361849502988722_n Odkrito.si

Jan Oblak - Psa poslal s taksijem iz Slovenije v ...

Rebeka Dremelj Njena.si

Takšna je bila Rebeka Dremelj pred več kot 30 ...

S cilji boste bolj aktivni
| K.M.

S cilji boste bolj aktivni

Telesna aktivnost., Dreamstime

V polnih urnikih velikokrat najdemo izgovore o tem, da ne moremo biti aktivni, da preprosto nimamo časa ali možnosti. Redna telesna aktivnost je poleg uravnotežene prehrane eden izmed ključnih dejavnikov za zdravo telo, s katerim si lahko zagotovimo tudi vitalno življenje v jeseni življenja. Kako se pripraviti do tega, da postanemo aktivnejši?

Cilji so zelo pomembni

Ne glede na to, ali govorimo o izgubi kilogramov, izboljšani telesni aktivnosti, hitrejšem času, v katerem dosežete določeno razdaljo, ali zmanjšanju vsakodnevnega stresa – če si boste postavili cilj, vas bo napredek na poti do njega tako zelo motiviral, da bo telesna aktivnost postala del vaše osebne sreče. Najbolj zadovoljni smo, ko vidimo, da se telo in duh spreminjata pred našimi očmi. Ob tem lahko razmislite tudi, kako boste te cilje dosegli. Naredite načrt, zapisujte si rezultate, izberite svoj telesni obseg in merite čas, v katerem pridete na vrh hriba ali pretečete pet kilometrov. Tega ne počnite zaradi obsedenosti s hujšanjem, ampak zaradi nadzorovanega napredka.