DSDG_11skrlat Dobra karma

Napoved iz kartoskopa od 2. do 9. 12: vse se še ...

horoskop_astrologija_zodiak Svet24.si

Horoskop za sredo, 2. decembra

urban vertacnik silvo gorenc pl Reporter.si

Od odvetnika nekdanjega šefa Udbe do ustavnega ...

sneg, sneženje, ljubljana Svet24.si

Meteorologi napovedujejo obilno snežno pošiljko,...

jajca Necenzurirano

Špekulativni kapital v boju za slovenska jajca

Sarme-iz-pecice Odkrito.si

Sarme iz pečice

Tadej Dejvi Hrušovar. Odkrito.si

Na respiratorju in v komi tudi slovenska glasbena ...

Če pijete takšno vodo, lahko za 50 odstotkov pospešite hujšanje
| Tea Dečman

Če pijete takšno vodo, lahko za 50 odstotkov pospešite hujšanje

Če se po kozarec vode odpravite šele, ko začutite žejo, delate veliko napako., Revija Maja

Skrbite za to, da zaužijete zadostno količino vode? Veste, če je ne spijete dovolj, pride do kopičenja maščobnih celic.

Telo potrebuje vodo za prenos vseh snovi, ki potujejo v telo in iz telesa. Minerale in vitamine iz zaužitih jedi pripelje do celic in iz njih odplakne nepotrebne ter nam škodljive izločke. Če vode ni dovolj, pride do škodljivega zastoja, med drugim tudi do kopičenja maščobnih celic.

Foto: Foto: Občina Ribnica - Pitna voda

In s katero vodo bomo najhitreje shujšali?

Dobra novica je, da vrsta vode sploh ni pomembna. Lahko pijete navadno vodo iz pipe, tisto iz plastenke ali celo z mehurčki. Izberite tisto, ki je najbolj po vašem okusu. Bodite pozorni le na temperaturo vode. Zjutraj naj bo mlačna, saj vam bo tako pospešila presnovo, v času kosila naravnost iz hladilnika, kar bo spet pospešilo izmenjavo snovi, zvečer pa sezite po vodi sobne temperature in si z njeno pomočjo odženite lakoto. Stara resnica je, da moramo pri hujšanju spiti veliko nekalorične tekočine.

Strokovnjaki iz Amerike, točneje z univerze v Virginiji, pa so odkrili formulo H20, s pomočjo katere lahko za 50 odstotkov pospešite hujšanje! Metoda je res preprosta in vas ne bo udarila po žepu. Pri dieti z vodo je treba upoštevati le dve pravili: pol ure pred vsakim obrokom je treba spiti 450 mililitrov vode, obroki pa naj bodo sestavljeni iz živil, ki vsebujejo veliko tekočine.