sekolar, mizna krožna žaga
Svet24.si

Zaradi nove omrežnine gospodarstvo na okope, agencija se ne da

1715949373-dsc06037-1715949336712
Necenzurirano

"Ne morem izključiti, da so na uradu vzporedno zbirali podatke z bančnih računov"

njena.si
njena.si njena.si
Moda&Lepota
 

Fotografija slovenskega fotografa postala motiv prestižne znamke

7. 12. 2021; 08.00
Avtor: K.M.
NG-Arne Hodalic

Fotograf Arne Hodalič foto: National Georgaphic

Arne Hodalič se je na družbenem omrežju pohvalil z nepričakovano potrditvijo svojega fotografskega dela.

O razsežnosti dela slovenskega fotografa Arneja Hodaliča ni potrebno izgubljati besed. Zdaj pa je dobil še nekoliko drugačno potrditev. Blagovna znamka višjega cenovnega razreda Supreme je od njega namreč odkupila fotografijo potapljača iz leta 1998. Fotografija potapljača Olivierja Islerja je nastala v Franciji, Hodalič pa se je takrat pridružil odpravi in se potopil na 50 m globine. 

Njegova fotografija zdaj krasi nekatere izdelke nove kolekcije omenjene blagovne znamke, med njimi majice, srajce in kape. Modne kose pa je oblikoval japonski modni oblikovalec Junya Watanabe. 

Moška srajca je dobro vidna na osmi fotografiji v spodnji galeriji: 

Znamka Supreme je modna znamka priljubljena predvsem ljubitelji skejtanja, a se je v 27-ih letih obstoja razvila iz majhnega podjetja v milijarde vredno modno podjetje ulične mode. 

prejšnji članek
Znani Slovenci svoje glasove posodili risanim junakom
Kultura
Znani Slovenci svoje glasove posodili risanim junakom
naslednji članek
Znani obrazi navdušeni nad inovativno predstavitvijo modne kolekcije
Moda&Lepota
Znani obrazi navdušeni nad inovativno predstavitvijo modne kolekcije