Mnogi gledalci priljubljene turške serije Mama težko ohranijo suhe oči ob spremljanju ganljivih prizorov. Med najbolj pretresljive zagotovo sodijo napeti trenutki, ko učiteljica Zeynep najde malo Melek v vreči za smeti. Mala turška igralka Beren Gökyıldız je v enem izmed intervjujev spregovorila o tem, kako je v resnici potekalo snemanje prizora.
Beren je morala zlesti v vrečo za smeti, nato pa kar nekaj časa čakati. Kako je vse skupaj doživela? Ji je bilo ob tem neprijetno? ''Vreča ni bila umazana, bila je čista. Zadaj so mi naredili veliko lukenj, da sem lahko dihala. Blizu mene je bila tudi Cankaya, psihologinja. In s sabo sem imela pokovko, vso sem pojedla,'' je pojasnila osemletnica in dodala, da se v trenutku, ko Zeynep razpre vrečo, vidi, da je okrog nje raztresena pokovka. Na spodnjem posnetku lahko vidite, da Beren k sebi prižema papirnato vrečko ter da je imela ob sebi tudi majhno svetilko, ki jo je nemara pozabila pravočasno ugasniti.
Tako zahtevno igranje zagotovo ni mačji kašelj. Zlasti ne za malo deklico. Kako se torej Beren pripravi, da tako izvrstno odigra čustva, ki prikazujejo žalost, strah in tesnobo? Deklica nenazadnje pogosto joče … ''Takrat mislim na slabe reči. Mislim na to, kako je lahko mama slaba … Tako jočem.''
Kateri prizori pa so se mali rjavolaski najbolj vtisnili v spomin? Beren ob tem ne odlaša z odgovorom. ''Moja najljubša scena je tista na avtobusni postaji. Najbolj zahtevno pa je bilo igranje prizorov v prvi in drugi epizodi.''
Prizor z vrečo si lahko ogledate v spodnjem videu, v časovnem okvirju od 1:25 do 1:27.
Morda vas zanima še: Čudežni otrok: Spoznajte deklico iz serije Mama
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.