Vroče ta hip

Kilograme lahko izgubite tudi brez diete in stradanja!

Profimedia

Če želite izgubiti nekaj kilogramov, se ni potrebno držati stroge diete ali celo stradati. Dovolj je, če spremenite nekatere življenjske navade in svoj jedilnik.

Da bi vam pri tej odločitvi, ki zahteva veliko vztrajnosti, pomagali, smo pripravili sedem idej, kako kalorična živila zamenjati z lažjimi, a enako okusnimi.

1. Suhe slive namesto masla

Morda zveni nenavadno, ampak suhe slive so odlična sestavina pri pripravi sladice. Če vaš recept za sladico vsebuje maslo, margarino ali olje, ga zamenjajte z narezanimi in izkoščičenimi suhimi slivami.

2. Sveži zrnati sir namesto sirnega namaza

Čeprav je sirni namaz videti kot zdrava izbira, ki bo obogatila vaš sendvič ali sladico, je v resnici bolj masten kot sveži sir. Naredite zamenjavo, ki je prav tako okusna.

3. Sveže začimbe namesto koncentrata

Če je na seznamu sestavin na vašem receptu žlica suhega zelenjavnega koncentrata, raje izberite sveže začimbe. Česen, sveže začimbe in paprika ne vsebujejo veliko soli in so veliko bolj zdravi in bogatejšega okusa.

ženska kolač.jpg

4. Jabolko in jogurt namesto masla in olja

Če so na seznamu sestavin na vašem receptu rastlinsko olje, maslo ali margarina, jih zamenjajte z mešanico kaše iz jabolk in jogurta. Pol skodelice masla ali margarine vsebuje 900 kalorij in 92 gramov maščobe, medtem ko jabolčna kaša vsebuje okoli 50 kalorij ter je povsem brez maščobe. V receptu prav tako zmanjšajte količino sladkorja, saj je jabolko že samo po sebi dovolj sladko.

5. Mleto puranje meso namesto mlete govedine

To zamenjavo lahko naredite pri prehrani, ki vključuje mleto meso. Mleta puranja prsa prebavimo hitreje kot govedino, a so prav tako okusna. Hitro prebavljiva hrana poleg tega ne povzroča napihnjenosti.

6. Lahek jogurt namesto kisle smetane 

Če je na seznamu sestavin na vašem receptu kisla smetana, raje posezite po mešanici jogurta in svežega zrnatega sira. Tako bo vaša sladica vsebovala manj kalorij, okus pa bo ostal nespremenjen.

7. Čokoladni koščki namesto preliva

Namesto da bi sladico prelili s čokolado, posebej mlečno, testo raje posujte s koščki temne čokolade. Tako boste porabili dvakrat manj čokolade, prav tako pa bo sladica vsebovala manj kalorij.