Barcaffè je prepoznal izziv vseh gostincev in izvedel atraktiven natečaj. V njem je v času nepredvidljive prihodnosti pred izziv postavil gostince in vse, ki bi gostincem želeli pomagati, da delijo svoje ideje, ki bi pomagale prilagoditi gostinske storitve.
Natečaj je presegel vsa pričakovanja, saj je bilo prijavljenih 38 različnih idej, med katerimi so bile tudi takšne, ki ne izhajajo iz gostinstva. Strokovna žirija je po zaključku natečaja pregledala vse oddane predloge in na podlagi inovativnosti, atraktivnosti in smiselnosti izbrala zmagovalca. Med vsemi idejami je zmagala samostojna podjetnica Tanja Lončar, ki je predlagala napredni digitaliziran cenik s programom lojalnosti. Svoj predlog je opisala tako:
»V času pandemije se gostinski delavci ne želimo dodatno izpostavljati, a kljub temu želimo našim strankam omogočiti izkušnjo na nivoju, še posebej, ko gre za kavo. Moj predlog je, da skupaj s podjetjem Barcaffè uredimo aplikacijo, ki bo lokalom in prodajnim točkam omogočala hitro in popolnoma digitalizirano naročanje, pa tudi plačila, pri katerih se stranke lahko izognejo neposrednemu kontaktu s strežbo. Tak proces olajša delo gostincu in izboljša kakovost postrežbe, ki je posledično hitrejša in bolj efektivna. Kavoljubom pa zagotovi unikatno izkušnjo.«
Kljub temu, da so na Barcaffè prišle ideje treh aplikacij, je gostinka Tanja Lončar strokovno žirijo prepričala z zelo dobro razdelano idejo, ki je smiselna tako iz vidika potrošnika kot gostinca. Aplikacija deluje preprosto: uporabnik poskenira kodo QR, ki jo najde na mizi. Na telefon se samodejno naloži aplikacija s kavnim ali drugim menijem. Po skeniranju kode mora vpisati tudi številko mize ali označiti opcijo Coffee to go, za vse tiste, ki bi kavo želeli odnesti s sabo. Uporabnik izbere želeno kavo in dodatke kot so sladkor, mleko in drugo. Pritisne gumb Send and Payment, v primeru, da želi plačilo v gotovini, se v aplikaciji ponudi tudi ta možnost. Na tabličnem računalniku se gostincu odpre opozorilo, da ima digitalno naročilo, ki ga lahko takoj pripravi in že postreže gostu.
Vsaki stranki se ob prvi prijavi odpre tudi digitalni kuponček zvestobe, kjer zbire točke Barcaffè za brezplačno kavo. Kuponček je digitalen in trajnosten, zato ne nosi nobenih dodatnih stroškov materiala POSM, niti drugih morebitnih okoljskih škod. Ob skeniranju kode QR ob prvem naročilu, mora stranka preprosto vpisati DA - želim kuponček, nato se beležijo nakupi, ki so vidni tako pri stranki kot gostincu.
Zmagovalka je z inovativno rešitvijo dosegla vse zadane smernice in presegla vsa pričakovanja. Za svojo izvirno in učinkovito idejo je prejela denarna sredstva v višini 5 tisoč evrov, s katerimi bo lahko svojo idejo tudi izvedla. Prav tako pa so bile nagrajene tudi preostale prijavljene rešitve, ki bodo prejele paket izdelkov Barcaffè v vrednosti 40 evrov.
Vodja blagovne znamke Barcaffè espresso v Sloveniji Branka Pogačnik se vsem, ki so sodelovali v izzivu iskreno zahvaljuje in pravi, da so želeli spodbuditi predvsem solidarnost. A ob solidarnosti jim uspelo tudi širiti obzorja ter najti dobre tako poslovne rešitve kot konstruktivne ideje.
Četudi je zmagala le ena, so vsekakor vse objavljene rešitve bile izjemno kreativne in inovativne. Vse te si lahko ogledate na spletnem mestu www.dobreidejezalepsidan.si in tako prejmete navdih za kakšno novo.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.