korupcija Svet24.si

Slovenija glede zaznave korupcije tik pod vrhom

Izanka prometna nesreča Svet24.si

V celjskem zaporu naj bi si sodil morilec ...

tonin voijaki vaja Reporter.si

Minister Tonin pod trumo vojakov: mu res ni ...

Poškodovana ograja Svet24.si

FOTO: Ugotovili, kdo je v Radljah ponoči ukradel ...

aleš-hojs Necenzurirano

Hojs ima novo divizijo za tajno prisluškovanje

jagode, sveže, zelenjava, trik Odkrito.si

Preprosto: Sveže sadje in zelenjava kar 3 TEDNE!

Big Foot Mama 1 Odkrito.si

BIG FOOT MAMA: »Počutili smo se, kot da bi nam ...

Dobre ideje, ki bodo mnogim polepšale dan: znane so nagrajene rešitve natečaja Dobre ideje za lepši dan
| Oglasno sporočilo

Dobre ideje, ki bodo mnogim polepšale dan: znane so nagrajene rešitve natečaja Dobre ideje za lepši dan

Koronavirus je mnogim gospodarskim obratom otežil poslovanje. Velik prihodkovni manko so začutili predvsem zaposleni v zabavni industriji in gostinstvu, saj so mnogi ponudniki zaradi preventivnih varnostnih ukrepov bili prisiljeni omejiti svoje poslovanje. Gostinstvo se je tako znašlo v edinstvenem izzivu, ki pa je s pomočjo znamke Barcaffè prinesel mnogo inovativnih idej in rešitev.

Barcaffè je prepoznal izziv vseh gostincev in izvedel atraktiven natečaj. V njem je v času nepredvidljive prihodnosti pred izziv postavil gostince in vse, ki bi gostincem želeli pomagati, da delijo svoje ideje, ki bi pomagale prilagoditi gostinske storitve.

Zmagal je napredni digitaliziran cenik s programom lojalnosti

Natečaj je presegel vsa pričakovanja, saj je bilo prijavljenih 38 različnih idej, med katerimi so bile tudi takšne, ki ne izhajajo iz gostinstva. Strokovna žirija je po zaključku natečaja pregledala vse oddane predloge in na podlagi inovativnosti, atraktivnosti in smiselnosti izbrala zmagovalca. Med vsemi idejami je zmagala samostojna podjetnica Tanja Lončar, ki je predlagala napredni digitaliziran cenik s programom lojalnosti. Svoj predlog je opisala tako:

»V času pandemije se gostinski delavci ne želimo dodatno izpostavljati, a kljub temu želimo našim strankam omogočiti izkušnjo na nivoju, še posebej, ko gre za kavo. Moj predlog je, da skupaj s podjetjem Barcaffè uredimo aplikacijo, ki bo lokalom in prodajnim točkam omogočala hitro in popolnoma digitalizirano naročanje, pa tudi plačila, pri katerih se stranke lahko izognejo neposrednemu kontaktu s strežbo. Tak proces olajša delo gostincu in izboljša kakovost postrežbe, ki je posledično hitrejša in bolj efektivna. Kavoljubom pa zagotovi unikatno izkušnjo.«

Žirijo je prepričala enostavnost in učinkovitost ideje, ki sledi duhu časa

Kljub temu, da so na Barcaffè prišle ideje treh aplikacij, je gostinka Tanja Lončar strokovno žirijo prepričala z zelo dobro razdelano idejo, ki je smiselna tako iz vidika potrošnika kot gostinca. Aplikacija deluje preprosto: uporabnik poskenira kodo QR, ki jo najde na mizi. Na telefon se samodejno naloži aplikacija s kavnim ali drugim menijem. Po skeniranju kode mora vpisati tudi številko mize ali označiti opcijo Coffee to go, za vse tiste, ki bi kavo želeli odnesti s sabo. Uporabnik izbere želeno kavo in dodatke kot so sladkor, mleko in drugo. Pritisne gumb Send and Payment, v primeru, da želi plačilo v gotovini, se v aplikaciji ponudi tudi ta možnost. Na tabličnem računalniku se gostincu odpre opozorilo, da ima digitalno naročilo, ki ga lahko takoj pripravi in že postreže gostu.

Kupončki zvestobe kot posebnost aplikacije

Vsaki stranki se ob prvi prijavi odpre tudi digitalni kuponček zvestobe, kjer zbire točke Barcaffè za brezplačno kavo. Kuponček je digitalen in trajnosten, zato ne nosi nobenih dodatnih stroškov materiala POSM, niti drugih morebitnih okoljskih škod. Ob skeniranju kode QR ob prvem naročilu, mora stranka preprosto vpisati DA - želim kuponček, nato se beležijo nakupi, ki so vidni tako pri stranki kot gostincu.

Zmagovalka je z inovativno rešitvijo dosegla vse zadane smernice in presegla vsa pričakovanja. Za svojo izvirno in učinkovito idejo je prejela denarna sredstva v višini 5 tisoč evrov, s katerimi bo lahko svojo idejo tudi izvedla. Prav tako pa so bile nagrajene tudi preostale prijavljene rešitve, ki bodo prejele paket izdelkov Barcaffè v vrednosti 40 evrov.

Vas zanimajo preostale inovativne rešitve?

Vodja blagovne znamke Barcaffè espresso v Sloveniji Branka Pogačnik se vsem, ki so sodelovali v izzivu iskreno zahvaljuje in pravi, da so želeli spodbuditi predvsem solidarnost. A ob solidarnosti jim uspelo tudi širiti obzorja ter najti dobre tako poslovne rešitve kot konstruktivne ideje.

Četudi je zmagala le ena, so vsekakor vse objavljene rešitve bile izjemno kreativne in inovativne. Vse te si lahko ogledate na spletnem mestu www.dobreidejezalepsidan.si in tako prejmete navdih za kakšno novo.