Kultura
 

Vse več filmov se seli k ponudnikom pretočnih vsebin

7. 12. 2020; 22.00
Avtor: K.M.
14-filmo-kinodvorane-kitajska

Kinodvorane na Kitajskem, marec 2020, koronavirus foto: Profimedia

Pandemija Covid-19 je močno prizadela tudi kinematografe, zato se vse več ponudnikov odloča za premiere filmov pri ponudnikih pretočnih vsebin. Warner Bros se je odločil, da bodo premiere istočasno izvedli tako v kinih kot tudi na spletnih platformah.

Kinematografi po ZDA so zaradi covida-19 večinoma zaprti, ena največjih produkcijskih hiš Hollywooda pa se je odločila izstopiti iz tradicionalnega okvirja, da so pričakovane uspešnice sprva na voljo le na velikih platnih. Analitik Jeff Bock iz podjetja Exhibitor Relations, ki spremlja stanje v filmski industriji, je trenutno dogajanje označil za "največji premik v industriji". "Pandemija je neverjetno pospešila ta postopek, pri Warner Bros pa so sprejeli odločitev, ki lahko za vedno spremeni filmsko industrijo," je povedal za francosko tiskovno agencijo AFP.

Med filmi, ki bodo doživeli novo obliko premiere so tudi Čudežna ženska 1984, Matrica 4 in Dune: peščeni planet.

Odločitev produkcijske hiše sledi napovedi, da bodo film Čudežna ženska 1984 v režiji Patty Jenkins premierno predvajali na božič tako v ameriških kinematografih kot prek HBO Max, ki je na voljo le v ZDA. Doslej so analitiki v industriji domnevali, da gre za enkratno odločitev, vsaj dokler ne bi ocenili uspeha Čudežne ženske 1984. A četrtkova napoved je hkratno kinematografsko in predvajanje preko ponudnika pretočnih vsebin razširila na 17 naslovov, tudi na film The Many Saints of Newark, ki je umeščen v svet in čas pred dogajanjem TV nadaljevanke Sopranovi, ter nadaljevanje Odreda odpisanih (2016).

Čudežna ženska 1984 foto: Warner Bros.

Prizor iz Matrice (1999). foto: arhiv Reporterja

Predsedujoča in generalna direktorica Warner Bros Ann Sarnoff je v povedala, da "izjemni časi zahtevajo kreativne rešitve". "Vemo, da so nove vsebine gonilo kinodvoran, a to moramo uravnotežiti z resničnim stanjem, v skladu s katerem bo večina ameriških kinematografov najverjetneje delovala z zmanjšanimi kapacitetami v letu 2021," je dodala.

Pred pandemijo so težko pričakovani filmi premiere doživeli le na velikih platnih, kjer so bili na ogled 90 dni. Največji zaslužkarji so v tem času večkrat povrnili stroške produkcije, čeprav so morale produkcijske hiše dobiček deliti s kinematografi. A ker so kinematografi po ZDA večinoma zaprti, med drugim tudi v New Yorku in Los Angelesu, morajo distributerji posegati po inovativnih pristopih.

prejšnji članek
Horoskop: Ne krivite drugih za lastne napake
Horoskop
Horoskop: Ne krivite drugih za lastne napake
naslednji članek
Očka postal tudi ta član nekoč priljubljene skupine
Svet slavnih
Očka postal tudi ta član nekoč priljubljene skupine

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.