foto: Branka Timpran in osebni arhiv
Svetovno priznana blagovna znamka Freddy, ki jo številni poznajo predvsem po revolucionarnih hlačah z edinstveno WR.UP® tehnologijo, je pred kratkim prišla v Slovenijo. Tako si lahko sedaj svoj najljubši kos Freddyjeve kolekcije izberete na Miklošičevi ulici 36 v Ljubljani ali pa ga naročite na spletni strani www.freddy.si. Freddy je že osvojil znane Slovenke, med drugim Freddy hlače nosijo tudi voditeljica Jasna Kuljaj, pevka Kataya, manekenka Iris Mulej in številne druge.
FREDDY WR.UP®: Revolucionarne hlače, ki so osvojile ženske po vsem svetu!
Če tudi vi iščete popoln par hlač, potem morate obiskati Freddy trgovino na Miklošičevi 36 v Ljubljani ali si jih ogledati na www.freddy.si. In zakaj so njihove hlače tako zelo posebne?
WR.UP® REVOLUCIONARNE HLAČE naravno izboljšajo žensko silhueto na prav neverjeten način. Poudarijo zapeljive ženske obline in zakrijejo tiste majhne nepravilnosti.
»Seksi, unikatne in kul so samo nekateri od pridevnikov, ki so pripeljali WR. UP® hlače do najpomembnejše vloge v svetu mode. Hlače so postale kos, ki ga preprosto morate imeti in so pisane na kožo vsem ženskam, ki želijo svojo ženstvenost povezati z neverjetnim občutkom udobja,« je razkrila Maja Kesič, najnovejšo Freddy kolekcijo pa so na odprtju trgovine predstavile Freddy ambasadorke Eva Flerin, Patricia Pangeršič in Tamara Simovič.
»Ko jih enkrat oblečeš, se vanje zaljubiš!«
Ker so kosi Freddyjeve kolekcije nekaj posebnega, ni čudno, da je Freddy že osvojili številne zvezdnice po vsem svetu, nanj pa prisegajo tudi nekatere znane Slovenke in blogerke. Med drugim so jih oblekle že voditeljica Jasna Kuljaj, pevka Kataya, manekenka Iris Mulej, blogerka Urška Pavčnik iz portala Oopsi.si ter blogerki Katja Grudnik in Tina Apostolova. Prav vse pa so si enotne, da Freddy preprosto očara, ko ga enkrat oblečeš.
Freddy je sinonim za šport, modo in strast do gibanja
Blagovna znamka Freddy je bila ustvarjena leta 1976 in se je v zelo kratkem času uveljavila kot ena od vodilnih znamk na področju profesionalne obutve za ples in gimnastiko. Z leti se je znamka dopolnjevala in tako postajala vse bolj prepoznavna z bogato zbirko oblačil, ki nosijo resnično edinstveno sporočilo.
»Zgodba o Freddyju je zgodba, sestavljena iz mejnikov in novih izzivov, kot je odličen športni dosežek. Tako je Freddy postal ena vodilnih blagovnih znamk tako v svetu športa in fitnesa kot tudi v modnem svetu. Freddyjevo moč izraža njegova edinstvenost oziroma njegova filozofija, ki nosi preprosto sporočilo: "Umetnost gibanja",« je na odprtju trgovine povedala lastnica Freddy Slovenija in trgovine Pant Room v Sloveniji, Maja Kesič.
Freddyjeva inovativnost ne pozna meja
Freddy pa ni znan samo po svojih čudovitih hlačah, ampak znamka veliko sredstev namenja tudi inovacijam in razvoju novih patentov.
Tako so med drugim pri Freddyju pred tremi leti patentirali najudobnejše balerinke 3PRO BALLERINA, lansko leto pa je bil začetek zgodbe D.I.W.O.® CURVE, elegantne in funkcionalne JAKNE z revolucionarno zakrivljeno zadrgo, ki jo boste našli pri Freddyju.
Freddyjeva filozofija: Moda naj bo ženstvena in udobna
Gre za modo, ki je udobna in ženstvena hkrati, zato ni čudno, da jo obožujejo ženske po vsem svetu.
In čeprav ima FREDDY veliko posnemovalcev, verjemite – FREDDY JE BREZ KONKURENCE. Zato ne nasedajte ponaredkom in si občutite edinstveno WR.UP® tehnologijo na svoji koži – ker si to RESNIČNO ZASLUŽITE.
Hlače Freddy so očarale tudi Jasno Kuljaj. foto: Branka Timpran in osebni arhiv
foto: Branka Timpran in osebni arhiv
Hlače Freddy so očarale tudi Jasno Kuljaj. foto: osebni arhiv
Hlače Freddy so očarale tudi Jasno Kuljaj. foto: Branka Timpran in osebni arhiv
Freddyjeve ambasadorke z leve: Tamara Simovič, Eva Flerin in Patricia Pangeršič. foto: Branka Timpran in osebni arhiv
Predstavnik Freddy Italia Alberto Cirio v družbi voditeljice Jasne Kuljaj. foto: Branka Timpran in osebni arhiv
foto: Branka Timpran in osebni arhiv
Modna blogerka Katja Grudnik in fotografinja Aida Mahmutović sta bili navdušeni nad Freddyjevo revolucionarno tehnologijo. foto: Branka Timpran in osebni arhiv
Lastnica Freddy Slovenija Maja Kesič (druga z leve) v družbi freddyjevih ambasadork: Patricie Pangeršič (levo), Eve Flerin (v sredini) in Tamare Simovič (desno). foto: Branka Timpran in osebni arhiv
Lastnica trgovine Freddy Slovenija Maja Kesič v družbi Bojana Horvata (levo) in predstavnika Freddy Italia Alberta Ciria (desno). foto: Branka Timpran in osebni arhiv
Lastnica Freddy Slovenija Maja Kesič (v sredini) v družbi dveh velikih oboževalk Freddy, modne blogerke Katje Grudnik (Viva la Vida) in fotografinje Aide Mahmutović (Aida's photography). foto: Branka Timpran in osebni arhiv
Hlače Freddy so navdušile tudi modno poznavalko Danico Lovenjak. foto: Branka Timpran in osebni arhiv
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.