Rihanna Fenty foto: Profimedia
Potem, ko je Rihanna zaslovela s svojo linijo lepotnih izdelkov, je bil logičen naslednji korak: linija oblačil. O tej se govori že nekaj časa in zdaj je končno tu. Rihanna, ki zase pravi, da ima okroglo postavo, je tudi oblačila oblikovala z mislijo na žensko, ki nima manekenske postave. Pri oblikovanju oblačil se je držala načela, da če njej ne bodo pristajala, jih ne bo. Skrbno izbrane kose iz svoje nove kolekcije je Rihanna pred nekaj dnevi predstavila v pop up trgovini v Parizu, ob njej pa je stal tudi njen finančni podpornik, namreč Bernard Arnault, predsednik luksuznega modnega konglomerata LVMH.
Ko govorimo o zvezdnikih, ki so postali modni oblikovalci, jih je toliko, da bi jih težko našteli na prste. Kakšna je torej razlika med njimi in Rihanno. Predvsem zaledje, ki ga ima pevka. LVMH ji namreč lahko ponudi kvaliteto in luksuz, če govorimo o materialih in znanju, tako da bodo njena oblačila, ki bodo na prodaj na spletu v štirinajstih različnih državah, z novo kolekcijo vsake štiri mesece, zagotovo zadovoljila kupce z najbolj zahtevnim okusom. In, kar je najbolj zanimivo: Rihannina znamka Fenty je prva nova znamka, ki je nastala pod okriljem LVMH po letu 1987 in pevka, če ji bo uspelo, bo prva temnopolta oblikovalka v visoki modi.
Spodaj si oglej nekaj kreacij iz njene nove kolekcije, ki vsebuje tako oblačila kot modne dodatke.
Fenty foto: vogue.com
Fenty foto: vogue.com
Fenty foto: vogue.com
Fenty foto: vogue.com
Fenty foto: vogue.com
Fenty foto: vogue.com
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.