Maja Štamol Droljc svojo modno zgodbo ustvarja že 20 let. foto: SR
Na prehojeno pot je Maja Štamol Droljc v vseh teh letih zelo ponosna, saj s svojim ročnim delom in izdelavo oblačil po meri uspešno konkurira množičnim blagovnim znamkam. V vseh letih ustvarjanja je sodelovala na različnih natečajih, razstavah, modnih revijah ter tednih mode doma in po svetu, za svoje delo pa je bila tudi večkrat nagrajena.
"Le redke znane Slovenke, med katerimi so pevke, igralke, športnice, voditeljice, niso nosile vsaj ene mojih kreacij. Zato mi je v največjo čast ob tem praznovanju prav zaupanje rednih strank, poslovnih žensk, žensk iz sveta diplomacije ter tudi čisto vsakdanjih modnih navdušenk, ki cenijo našo kreativnost, unikatnost, kvaliteto ter veliko pozornost, ki jo posvečamo materialom in detajlom," razkrije modna oblikovalka ob svojem okroglem praznovanju.
Proslavljanje jubileja je pričela letos spomladi z modno revijo v Dublinu. V zahvalo za dolgoletno podporo je v torek, v LJFW shopu, kjer so sicer vedno na voljo njene kreacije, pripravila sprejem za medije ter dolgoletne poslovne partnerje, ki so ji stali ob strani tudi pri organizaciji tega dogodka. Na posebnem druženju pa je predstavila tudi novo modno zgodbo. Maja Štamol Droljc se je namreč odzvala povabilu k sodelovanju na področju, za katerega sama pravi, da ji ga zagotovo ne bi pripisali, a bo o njem v prihodnje zagotovo še veliko slišati. Maja se je namreč lotila prav posebnega izziva, v katerem je v partnerstvo vstopila skupaj s SupCom in Nino Valant.
"Ko se je dve leti nazaj začela razvijati zgodba o otroških supih SupCo, si niti slučajno nisem predstavljala, da bomo že pred drugo obletnico predstavljali tudi ženske supe. Otroški supi so bili res dobro sprejeti, mi je pa večkrat kakšna mamica napisala, da zakaj ne bi naredila še lepih ženskih supov," je o odločitvi povedala Valantova, ustanoviteljica blagovne znamke SupCo.
Maja pa je o sodelovanju dodala: "Navdušena sem bila nad njenim predlogom, hkrati pa sem se zavedala, da je to zares izven moje cone udobja. Pa sem si takrat vseeno rekla, da bi lahko ob 20. obletnici delovanja naredila nekaj posebnega. In tako so nastali štirje ženski supi z res lepimi in unikatnimi potiski. Prepričani sva, da je to lep začetek najine skupne zgodbe in da boste že prihodnje poletje na plaži zažigale s supi Maja Štamol X SupCo ter še kakšnim nujnim morskim dodatkom, ki pa naj zaenkrat ostane skrivnost."
Organizator tedna mode v Ljubljani LJFW ji je letos namenil častno mesto, saj bo hkrati zaključila letošnjo modno edicijo. Njena kolekcija bo obsežna, hkrati pa bo vključevala tudi pregled njenih uspešnih krojev iz preteklosti, predstavljenih na nov način in izdelanih iz materialov, ki so že na zalogi. Pri snovanju je želela ostati racionalna in se izogibati nakupu novih tkanin. V kolekciji bo tudi nekaj starejših kosov, saj želi pokazati, da so njene kreacije kakovostne, nosljive ter brezčasnih krojev in detajlov.
Poskrbela pa bo tudi za zaključeno zgodbo. Kopitarna iz Sevnice, slovensko podjetje, je s sodelovanjem z Majo v zadnjih petih letih postalo prepoznavno tudi v svetu modne obutve. Vse modne navdušenke bodo letos na LJFW navdušene nad limitirano serijo natikačev, ki jih bo Maja predstavila na modni reviji ob zaključku tedna mode v Ljubljani.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.