natalija-verboten-jpg Odkrito.si

Natalija Verboten spregovorila o lepotni operaciji...

challe 1 Svet24.si

Challe Salle ujet z nekdanjo teniško igralko

Zapestnica ljubezni Petisvet.si

Rožnati kremen nam v življenje lahko prikliče ...

Jago, Peter Rančigaj Svet24.si

Ganljiv zapis slovenskega policista: Bil sem ...

Tanja Žagar Svet24.si

Foto: Tanja Žagar pokazala zavidanja vredno ...

andrej rebula Njena.si

Plesalec šova Zvezde plešejo v veselem ...

Miloš Mišo Stevanović Njena.si

Znan Slovenec po desetih letih poročil srčno ...

Kako se soočiti z občutkom ljubosumja
| K. S.

Kako se soočiti z občutkom ljubosumja

Profimedia

Ste že slišali tisti nadležni glasek, ki vam prav, da vas partner vara?

Redke so osebe, ki v odnosu nikoli niso občutile ljubosumja. Kako močno se jim lahko zavida. Ni dober občutek, mar ne? A namesto da se osredotočate na to, kako hudo je, je treba najti način, kako to premagati in iti dalje.

Obstaja več razlogov, zakaj je do ljubosumja sploh prišlo. Vsekakor ni enako, če izvira iz naše preteklosti ali pa partner v resnici ni s srcem pri stvari. A dejstvo je, da lahko ravno to ne le nas pahne v precej turoben svet, ampak uniči tudi morda čisto dobro zvezo… vse to zaradi naših misli.

Kaj torej narediti, da se občutku ljubosumja izognete tudi vi?

  1. Opazujte svoje ljubosumne misli in reakcije
  2. Premislite o vaši preteklost in poskušajte ugotoviti, kdaj je bil občutek nesigurnosti prvič sprožen (kaj se je naredilo, kdo vam je to naredil)
  3. Vedite, samo zato, ker imate te misli, še ne pomeni, da so te misli tudi RESNICA!
  4. Ne reagirajte na podlagi čustev, sploh če so ta negativna
  5. Vedite, nesigurnost v zvezi je normalna
  6. Premislite, kakšna so vaša prepričanja o zvezah in o človeški naravi na sploh (kako gledate na zveze in kako gledate na moške)
  7. Komunikacija je ključ
  8. Opazujte njegove odzive in govorico telesa (včasih je ljubosumje namreč na mestu)
  9. Ne ga držati na kratko, vsak potrebuje svojo svobodo
  10. Reagirajte le, če je nekaj resnično sumljivo
  11. Pogovorite se s terapevtom (včasih so viri težav tako globoko v nas, da na,m prijatelj ne more pomagati. Vzorce je treba razbiti, treba je ugotoviti, zakaj tako reagirate)
  12. Zapišite svoje pozitivne in negativne lastnosti, nato pa še od partnerja
  13. Nehajte se primerjati z drugimi
  14. Imejte se dovolj radi, da ste sposobni partnerju reči tudi ADIJO