Resničnostni šovi foto: edit: njena.si
Na slovenskih programih spremljamo resničnostne šove že 17 let. Prva je pozornost javnosti pritegnila resničnostna oddaja Sanjski moški, sledili so šovi Sanjska ženska, Bar, Big Brother in Kmetija, ki so se hitro uvrstili med oddaje, ki jih 'uradno' nihče ne gleda, a so hkrati o dogajanju pred kamerami seznanjeni tudi vsi tisti, ki bi jim prej prisodili spremljanje dokumentarnih oddaj. S prihodom šovov, ki temeljijo na spretnostih tekmovalcev, je bila javna naklonjenost jasneje izražena, vseeno pa ni bilo dejansko zanimanje nič manjše pri oddajah, kjer so tekmovalcem popuščale zavore in smo lahko iz dnevne sobe spremljali in se čudili pestri paleti čustvenih reakcij.
A kaj je tisto, kar gledalce mami k spremljanju resničnostnih šovov? »Resničnostni šovi nam dajejo občutek, da ljudi poznamo. Da tudi na TV-ekranih gledamo ljudi, ki so kot ti in jaz. Brez nadnaravnih moči, s človeškimi napakami, s katerimi se lahko poistovetimo. Seveda pa radi vidimo, da na koncu nekdo zmaga. Sploh če to ni naš favorit, ker potem je pa itak 'kuhna',« je za svet24 smeje se pojasnil Nejc Šmit, psiholog in voditelj 2. sezone resničnostnega šova sanjski moški.
Nejc Šmit foto: POP TV
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.