Svet slavnih
 

Ponudili so ji vodenje Tednika, nato pa točka preloma!

14. 9. 2016; 08.23
Avtor: M. V./Vklop
janja koren Maja Krumberger, direktorica, Slovensko zavarovalno združenje 1

foto: Mediaspeed

Nesojena voditeljica Tednika Janja Koren pravi, da brez uspešnega gospodarstva tudi uspešne družbe ni.

Na 3. programu nacionalke lahko spremljamo novo sezono gospodarske oddaje Točka preloma, ki jo vodi Janja Koren. O njej se je sicer šušljalo kot o novi voditeljici Tednika, a je to mesto sedaj dobila Jelena Aščić. »Vodenje Tednika so mi ponudili spomladi, ko je vodstvo TVS načrtovalo nekatere programske spremembe že v jesenski shemi, potem pa je od tega odstopilo,« potrdi Janja. »Mislim, da je Jelena dobra izbira in da bo v oddajo prinesla svežino in novo energijo,« pravi o kolegici.

Točka preloma se je vrnila z novo sezono. Bodo v oddaji kakšne novosti?


Tudi v novi sezoni bomo nadaljevali obravnavo aktualnih in pomembnih gospodarskih tem, ki zadevajo vsakogar od nas. Kot smo že napovedali, bomo v oddajah okrepili znanstvene vsebine, zanimali nas bodo merljivi učinki znanstvenih odkritij v gospodarstvu. Izbirali bomo tudi teme, ki kljub pomembnosti ne bodo našle dovolj prostora v dnevnoinformativnih oddajah. Poleg stalne ekipe bodo v oddajah s prispevki občasno sodelovali tudi drugi novinarji našega informativnega programa.

Rdeča nit nove sezone?
Težko govorim o rdeči niti, saj bomo vsebino oddaj prilagajali aktualnemu gospodarskemu dogajanju. Lahko pa zagotovim, da bomo vseskozi težili h kakovosti, da se bomo trudili pripravljati vsebinsko bogate analitične prispevke, v katerih bomo z različnih plati osvetlili posamezne teme, v studio pa bomo vabili najbolj kompetentne poznavalce posameznih področij. Celovitost, nepristranskost, zanesljivost, točnost itd. bodo naše vodilo.

Zakaj nacionalka in njeni gledalci potrebujejo oddajo, kot je Točka preloma?


Prepričana sem, da nacionalna RTV potrebuje gospodarsko oddajo, kot je Točka preloma. To je za zdaj tudi edina tovrstna oddaja. V poplavi instant informacij pogosto zmanjka časa za temeljito obdelavo različnih vsebin, tudi gospodarskih. V dnevnoinformativnih oddajah pa gospodarske vsebine pogosto izpodrinejo druge, sicer tudi pomembne. Mislim, da je dolžnost nacionalke, da gledalcem ponudi oddajo, v kateri strnjeno in celovito – v tem primeru v 30 minutah – predstavi določeno gospodarsko temo s kompetentnimi sogovorniki. Kot sem že rekla, za tako temeljito obdelavo pomembnih gospodarskih vsebin v dnevnoinformativnih oddajah pogosto zmanjka časa. Ne smemo pa pozabiti, da brez uspešnega gospodarstva tudi uspešne družbe ni.

prejšnji članek
Zvezdnici se je zmešalo: Pristala je v norišnici
Svet slavnih
Zvezdnici se je zmešalo: Pristala je v norišnici
naslednji članek
Priljubljena slovenska pevka rodila, zdaj pa ima novega!
Svet slavnih
Priljubljena slovenska pevka rodila, zdaj pa ima novega!

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.