Resničnostni šovi
oglas
 

POP TV s tem podatkom utišal gledalce

22. 11. 2018; 18.00
Avtor: K.M.
povratniki

Kmetija foto: POP TV

Po divjem dogajanju na Kmetiji so se pojavile številne pritožbe na družbenih omrežjih in trditve, da ljudje šova ne bodo gledali. Številke govorijo drugače.

Očitno so vse spletke in hudi prepiri pri slovenskih gledalcih še kako priljubljeni. Gledalcev je namreč iz dneva v dan več in ne manj, kot nekateri zatrjujejo preko družbenih platform. Včeraj je imela oddaja rekordno gledanost te sezone, ogledalo si jo je 17% Slovencev in Slovenk oz. 55% gledalcev, ki so takrat gledali televizijo.Načeloma jo v povprečju spremlja več žensk, včeraj pa so jih premagali moški, saj si je 43. epizodo ogledalo kar 17,3% Slovencev oziroma 56% gledalcev, ki so takrat gledali televizijo. Podatke je posredovala AGB Media Nielsen Research, ciljna skupina med 18 in 54 let in moškimi starimi med 18-54 let, v živo ali z zamikom na isti dan.

Očitno je glasno vpitje med slovenskimi gledalci še kako priljubljeno.

Miha razkriva: So tekmovalci marionete produkcije?

prejšnji članek
Meghan Markle v resnici ni vedno prava dama
Svet slavnih
Meghan Markle v resnici ni vedno prava dama
naslednji članek
Ula Furlan odprla prav posebno modno revijo
Moda&Lepota
Ula Furlan odprla prav posebno modno revijo

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.