Svet slavnih
oglas
 

Kako uspešna je bila vrnitev Maria Galuniča na male ekrane?

26. 2. 2019; 11.00
Avtor: K.M./PR
Ziga Culiberg RTVSLO 1-27

Mario Galunič, Joker foto: Žiga Culiberg

Težko pričakovani kviz Joker je premiero doživel minulo soboto, 23. februarja. Je bila odločitev o formatu oddaje pravilna? Kakšne so prve številke?

Kviz Joker si je v soboto, 23. februarja, v povprečju ogledalo 19 odstotkov oziroma 358.300 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 43 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Najvišjo gledanost je oddaja dosegla ob 21.13, ko jo je spremljalo kar 385.000 gledalcev. V povprečju je premiera Jokerja dosegla kar 542.900 različnih gledalcev oz. dobro četrtino vseh Slovenk in Slovencev. Prva oddaja Joker je bila v soboto, 23. februarja tudi najbolj gledana oddaja na televiziji, v letošnjem letu pa tudi najbolje gledana redna oddaja na TV Slovenija. (Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost z enodnevnim zamikom)

Mario Galunič, Joker foto: Žiga Culiberg

''Prve oddaje so za ustvarjalce zmeraj nekaj posebnega. Napetost, pričakovanje, negotovost, veselje, vsi ti občutki se srečajo v enem večeru. In zato je toliko večje veselje po premieri, ko je očitno, da so gledalci sprejeli Jokerja z navdušenjem, takega uspeha ni nihče pričakoval. Hvala vsem, ki so nas videli, veselimo se tudi novih gledalcev in seveda tekmovalcev. Že to soboto,'' po prvi oddaji sporoča voditelj kviza, Mario Galunič.

prejšnji članek
Znane vse podrobnosti poškodbe Ilke Štuhec
Svet slavnih
Znane vse podrobnosti poškodbe Ilke Štuhec
naslednji članek
Vesna Šošterič razkriva, zakaj ni našla ljubezni
Resničnostni šovi
Vesna Šošterič razkriva, zakaj ni našla ljubezni

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.