Aljoša Bagola v teh dneh končuje svojo prvo knjigo. foto: Osebni arhiv
Poznamo ga kot plodovitega kolumnista, letos pa bo Aljoša Bagola, kreativni direktor agencije Pristop, postal tudi pisatelj. Če spremljate njegova družbena omrežja, ste morda opazili, da se oglaševalski guru že kar nekaj časa posveča pisanju knjige, a je bil glede njene vsebine do zdaj precej skrivnosten. Tokrat pa nam je razkril, da bo šlo za knjigo, ki bo po vzoru njegovih kolumn obravnavala, kako je naše sodobno razpoloženje ujeto v pasti tehnologije, družbenih medijev in kako smo zaradi nenehnih zahtev biti srečni pri tem največkrat sami sebi v napoto. »Ravno končujem pisanje in urejanje ter se pripravljam na oddajo. Knjigo bo izdala založba Mladinska knjiga in novembra bo predstavljena na knjižnem sejmu v Ljubljani,« je še dejal.
Aljoša Bagola je odličen očka. foto: ReS
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.