BQL in Nika Zorjan foto: Marko Vavpotič/M24
Slovenski glasbeniki Nika Zorjan, Isaac Palma ter brata Anej in Rok Piletič so naredili odličen korak, ko so se povezali s priljubljenim hrvaškim YouTube kanalom JoomBoos, ki ima več kot 600 tisoč naročnikov, in tam objavili hrvaško različico priljubljene pesmi Vroče (Vruće). Videospot ima namreč že skoraj milijon ogledov, čeprav je bil objavljen šele v začetku meseca junija. Odlična odskočna deska jim je odprla vrata na hrvaški trg, to priložnost pa predvsem Zorjanova in Piletičeva odlično izkoriščajo.
Trojica je z omenjenim kanalom posnela serijo videoposnetkov, ki so zaokrožili po družbenih omrežjih in spletu ter slovenskim glasbenikom dodatno dvignili prepoznavnost in posledično priljubljenost. Z ustvarjalcema kanala so se pomerili v poznavanju slovenskega in hrvaškega jezika, kjer so s svojim znanjem navdušili predvsem Slovenci, ugibali so tudi glasbenike s področja nekdanje Jugoslavije, najbolj odmeven pa je bil zadnji video, ko so Nika, Rok in Anej mislili, da jih čaka prav posebno fotografiranje s psi iz zavetišča, v resnici pa sta se hrvaška YouTube ustvarjalca iz njih malce pošalila. Pes, s katerim naj bi se fotografirali, naj bi ugriznil nekoga od ekipe, ki so ga v maski spremenili v okrvavljenega poškodovanca, vmešala pa se je celo policija. Slovenski glasbeniki so bili vidno pretreseni, saj so verjeli, da ga je pes resnično ugriznil, niso pa vedeli, kaj naj naredijo. Ko so jim razkrili, da gre le za šalo, so se v navalu čustev olajšanja odzvali s številnimi kletvicami, vsem pa je vidno odleglo.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.