Gašper in Jaka Hafner foto: POP TV
Ta konec tedna sta se na POP TV zaključili pomladanski sezoni oddaj Delovna akcija in Ljubezen po domače. Oddaj, ki sta pred TV zaslone vedno znova privabili rekordno število gledalcev. Razburkali sta družbena omrežja in bili vedno znova tema pogovorov slehernega druženja.
Delovna akcija s prikupno Ano Praznik se je zasidrala v srca gledalcev in v njih prebudila dobroto in srčnost. Pridni mojstri so bili med dolgimi in zahtevnimi prenovami deležni dobrot sovaščanov izbranih družin, saj so jih razvajali s kavo, lokalne picerije s picami, močni stiski rok mimoidočih so dajali vedeti, da je njihovo dobro delo videno in spoštovano.
Zelo spoštljivi so bili tudi rezultati gledanosti, saj je najbolj gledano oddajo te sezone spremljalo kar 17,0 % Slovencev in Slovenk.*
Z rekordno gledanostjo se lahko pohvali tudi najbolj romantična oddaja te pomladi, Ljubezen po domače. Najbolj gledano oddajo je spremljalo kar 14,3 % Slovencev in Slovenk.* Postavni fantje in zabavna kraljica podeželja so vso pomlad navduševali s svojimi domislicami in življenjskimi prepričanji, na koncu pa združili gledalce z romantičnim zaključkom, dojenčico, ki je plod ljubezni Jaka in Ane, ki sta se spoznala v oddaji.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.