Delovna akcija, Ana Praznik foto: Pop TV
Minulo nedeljo se je odvrtela zadnja oddaja Delovne akcije, nove projekte so namreč morali zaradi pandemije novega koronavirusa prekiniti. Kdaj se marljiva ekipa vrača na male ekrane, za enkrat ni znano, si pa gledalci močno želijo, da bi se to zgodilo čim prej.
Tekom treh sezon je javnost dobrodelno obarvano oddajo močno vzljubila, je pa po dveh letih moč opaziti, da postajajo gledalci vse bolj kritični do družin, ki jih ustvarjalci izberejo za prenovo doma. Če je večina v prvih dveh sezonah ob ogledu oddaj v solzah obsedela pred malimi ekrani, so tretjo sezono odzivov zaznamovale zlasti kritike in silna jeza posameznikov, ki menijo, da so nekatere družine zgolj izkoristile pomoč, medtem ko obstajajo resnično težki primeri revščine, ki zaradi sramu ostaja skrita in nema.
Ustvarjalci oddaje bi si kakopak želeli pomagati vsem, a slednje seveda ni mogoče. Med prijavami se odločajo na podlagi številnih kriterijev, ki jih mora izbrana družina oz. domovanje izpolnjevati, pomembno pa je kakopak tudi to ali je mogoče projekt izvesti znotraj začrtanih časovnih in finančnih okvirjev.
Ana Praznik, Delovna akcija foto: Pro Plus
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.