Lara in Boštjan Romih foto: Miran Juršič
Televizijski voditelj Boštjan Romih ne naseda velikim oglaševalskim akcijam, ki promovirajo bio in eko zelenjavo. Še posebno pazljiv je pri izdelkih, ki prihajajo iz drugih držav. »Bio, eko, anatomsko – to so po svoje najbolj zlorabljene fraze prodajalskega besednjaka. Vseeno je zelo na mestu ozaveščenost o hrani, ki jo uživamo. Veliko bolj bi nas moralo skrbeti dejstvo, da želijo multinacionalke izkoreniniti samooskrbo, imeti roko nad vsem, kar zraste iz zemlje ali nam kako drugače da narava, in postati nujni in edini posrednik med naravo in našimi krožniki,« meni Boštjan. »Napovedi, da sčasoma ne bomo več mogli sami pridelati svoje zelenjave ali neposredno od kmeta kupiti mesa, mleka, jajc, da bomo sčasoma vsa živila lahko kupovali samo še v trgovinah in tako ali drugače predelano, me plašijo in skrbijo. Upam, da bo zmagala zdrava pamet in skrb za naslednje rodove,« premišljeno sklene.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.