LPS foto: Mediaspeed
Iz službe za odnose z javnostmi RTV Slovenija so sporočili, da si je izbor EMA 2022 v povprečju ogledalo 12,3 odstotka ali 235.400 gledalcev, kar predstavlja 26-odstotni delež vseh gledalcev televizije. Vsaj minuto EME 2022 pa je videlo kar 507.200 različnih gledalcev. Oddaja je bila odlično sprejeta tudi med mlajšimi gledalci.
Za končne zmagovalce, skupino LPS, je bilo v finalni oddaji oddanih 3151 glasov. BQL, ki sta s strani gledalcev prejela drugo najvišjo število glasov, sta se ustavila pri številki 2441.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.