Squid Game, 2. sezona foto: Promo foto, Netflix
26. decembra je Netflix oboževalce serije Squid Game razveselil s težko pričakovano 2. sezono, ki pa so jo gledalci pohlastali s takšno vnemo, kot bi sredi puščave prejeli požirek hladne vode. Slednje jasno nakazujejo številke, planetarno priljubljena korejska serija režiserja Hwanga Dong-hyuka je namreč v premiernem tednu zabeležila 68 milijonov ogledov, s čimer se je uvrstila na prvo mesto v 92 državah in podrla rekord po številu ogledov.
2. sezona se je tako v rekordnem času povzpela na 7. mesto najbolj priljubljenih Netflixovih vsebin, medtem ko 1. sezona še vedno zaseda prestol na vrhu z 265,2 milijoni ogledov (op. a. obdobje od izida do danes). Glede na hitro rast 2. sezone, se bo slednje, kot kaže, kaj hitro spremenilo.
Zaključek 7. epizode 2. sezone serije Squid Game je gledalce pustil na vrhuncu napetosti, a je hkrati postregel z novico o nadaljevanju. Če smo skozi sedem sezon zaman upali na težko pričakovano maščevanje glavnega junaka, so nam ustvarjalci vsaj pomahali z zlato vstopnico za nadaljevanje, ki je bližje, kot bi si sploh upali predstavljati …
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2025, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.