Moulin Rouge foto: Moulin Rouge
Za tiste, ki se ne spomnite dovolj dobro: Matjaž Kosi je skupino ustanovil po svojem odhodu iz kultne tehno pop skupine Videosex, s katero je ustvaril en album. Njegov cilj je bil ustvariti glasbo, ki bi bila enakovredna tisti iz tujine in bi dosegla mednarodni uspeh. Sprva se je Kosi umaknil v ozadje in oblikoval trio, v katerem sta bila poleg njega še Miki Šarac in Miran Rudan, ki so ga izbrali na avdiciji. »Nastopili smo na Pop delavnici, v Beogradu, Novem Sadu in imeli obalno turnejo po Jadranu. Izdali smo tudi pesem Mi plešemo, ki je bila za tiste čase pred svojim časom,« se spominja Kosi.
»Po kadrovskih spremembah sem se odločil za duet. Slišal sem demo posnetek mlade pevke iz Gorenjske, Alenke Šmid, ki mi je bila takoj všeč, hkrati pa sem dobil občutek, da bi se njen glas lahko lepo zlil z mojo muziko. Preostalo je znana zgodba o uspehu doma in po svetu. Moulin Rouge je eden najuspešnejših pop projektov z območja nekdanje Jugoslavije v svetu. Izdali smo prvi maxi singel v tujini, nastopali po vsem svetu, na festivalih in koncertih, na glasbenih lestvicah smo bili celo pred Madonno in Beach Boys, leta 1989 pa smo na festivalu Eurobeat celo bolj napolnili dvorano v Tokiu kot leto prej zvezdniška pevka Kylie Minogue,« pripoveduje glasbenik, katerega pesem Boys Don't Cry je bila takrat na Japonskem megauspešnica. »Takrat je bil prodana v več kot pol milijona izvodih, danes pa verjetno že v več kot milijon primerkih. Pesem je postala čisto pravi japonski evergreen,« dodaja 59-letni Matjaž.
Domači uspehi Moulin Rougea so bile številne udeležbe na festivalih po Sloveniji in Jugoslaviji, glasbenik pa se rad pohvali, da so bili ena redkih slovenskih skupin, ki je bila dobrodošla v vseh jugoslovanskih studiih. »Sprejeli so nas z navdušenjem! Takrat smo v našo regijo prinesli moderno produkcijo in tako imenovano disko glasbo, ki je bila v resnici mešanica plesnega popa in eurodance glasbe. Ljudje so tako glasbo takrat potrebovali, saj so jo do takrat lahko poslušali samo v angleščini. Moulin Rouge se je uspel dvakrat uvrstiti visoko pod vrh na takratni Jugoviziji. Njegove pesmi so zimzelene, prepričan sem, da nas danes pozna vsak, ki je recimo starejši od 25 let. Moulin Rouge je del slovenske glasbene scene, je pa tudi zgodba o tem, da zmoremo, če hočemo.«
»Ko me vprašajo, zakaj vrnitev na sceno, je razlog preprost. Poslušalci oddaje 80-ta na Radiu 1 so nas namreč izbrali kot zmagovalca med kandidati za veliko vrnitev. To je bila tista zadnja odločilna brca od zadaj, ki je pomenila premik. (smeh) V bistvu sam nikoli nisem zapustil glasbenega sveta, le nisem se več javno pojavljal kot Moulin Rouge, temveč sem delal predvsem za tujino, kot producent, od Latinske Amerike do Skandinavije, nekaj tudi za azijski trg. Če sem iskren: tudi tujina je name pritiskala, da hoče ponovno slišati in videti Moulin Rouge. Rekli so, da je to blagovna znamka, ki jo je treba negovati in nadaljevati uspešno zgodbo, ker ljudje preprosto tako hočejo,« je pojasnil Kosi, ki je sicer precej premišljeval, v kakšnem stilu naj bo glasbena vrnitev.
»Vedno smo bili v trendu, včasih celo malo pred časom, kar se je pokazalo šele kasneje. Izvajalci, kot so Kolors in Bob Sinclair, danes delajo stvari, ki sem jih sam delal v osemdesetih. Po tehtnem premisleku sem se odločil za vrnitev v originalnem zvoku 80. let, ki je kombinacija ritma, melodije in pozitive. Saj veste, ljudje se morajo ob in po poslušanju pesmi počutiti bolje. Gre za neko posebno obliko množične terapije,« je poudaril glasbenik in producent.
Kosi se še pohvali, da pripravlja turnejo Moulin Rouge, na kateri bodo spet zaživeli hiti, kot so Johnny je moj, Prvi tvoj poljub, Bye bye baby in Ti si moj bombonček … Pri tem pa se mu bo ponovno pridružila Karmen Plazar – Lady C. »Predvsem po treba z nastopi prečesati Slovenijo po dolgem in počez. Prepričan sem, da nas ljudje želijo slišati in videti v živo, saj je preteklo dovolj časa od 'zadnjega diskača',« še v smehu odločno pove Kosi. Obljublja tudi nov glasbeni material.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.