Svet slavnih
 

Beyonce oboževalce presenetila s še nikoli videnimi posnetki

29. 4. 2021; 15.31
Avtor: K.M.
adidasova ambasadorka Beyonce je svojo platformo izkoristila za opevanje razlik med ljudmi

adidasova ambasadorka Beyonce je svojo platformo izkoristila za opevanje razlik med ljudmi foto: Promocijski material

Pevka spodbuja k pozitivnemu odnosu v iskanju nešteto priložnosti, s tem namenom pa je z javnostjo delila še nikoli videne zasebne trenutke in posnetke.

Priljubljena športna in lifestyle znamka adidas predstavlja novo ekskluzivno kampanjo »Impossible is nothing«, v kateri bodo znane osebnosti iz sveta športa, glasbe, mode, šovbiznisa in družbenih omrežij sporočale, da nič ni nemogoče. S to akcijo priljubljena športna in lifestyle znamka govori o drznem optimizmu in gledanju na svet skozi prizmo priložnosti ter dokazuje, da ima šport resnično preobrazbeno moč. V kampanji sodelujejo najbolj zveneča imena s sveta športa in kulture, kot so Beyonce, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah in Siya Kolisi, ki so posebej za to priložnost delili izjemno osebne trenutke iz svojega življenja. 

Spodaj si lahko ogledate zasebne utrinke Beyonce: 

Kratki filmi, posneti v dokumentarnem slogu, vključujejo še nikdar videne domače posnetke, ki s pomočjo pomenljivih pripovedi omogočajo vpogled v osebne zgodbe najbolj obleganih posameznikov. Med raziskovanjem prihodnosti, ki so si jo zamišljali zase, nakazujejo, kako sta optimizem in drznost oblikovala njihova življenja, s tem pa posameznike navdihujejo, naj tudi sami sledijo svojim sanjam, saj nič ni nemogoče.

Med adidasovimi ključnimi strateškimi usmeritvami je tudi trajnostna naravnanost foto: Promocijski material

Misli, ki jih vsakodnevno motivirajo, da dosežejo svoje cilje in premagajo ovire, nam bodo na svojih družbenih omrežjih zaupali tudi športna plezalka Janja Garnbret, košarkar Vlatko Čančar, pevci Nika Krmec, David Amaro in Žan Serčič, spletni vplivneži Žiga Kukovič, Tamara Simović, Eva Peternelj, Špela Kozan in osebni trener Matic Kolenc.

adidas je nedavno razkril svoje načrte za ustvarjanje boljše prihodnosti. Osredotočil se bo na tri področja: trajnost (sustainability), kredibilnost (credibility) ter vključenost (inclusivity). Blagovna znamka je prepoznala možnost za ustvarjanje trajnostne prihodnosti, zato so se obvezali, da bodo do leta 2024 v svojih izdelkih uporabljali le recikliran poliester. Prepoznali so tudi možnost združevanja in vključevanja vseh ljudi v šport, zato so razširili svojo pogodbo z UEFO na žensko evropsko prvenstvo in žensko Ligo prvakov. Možnost spodbujanja še ne raziskanih inovacij pa so prepoznali v tiskanju 3D vložkov v čevljih in sodelovanju s podjetjem Allbird, ki proizvaja le izdelke iz naravnih materialov.

Ker nič ni nemogoče.

prejšnji članek
Ta igralka bo filmska hčerka Georgea Clooneyja in Julie Roberts
Kultura
Ta igralka bo filmska hčerka Georgea Clooneyja in Julie Roberts
naslednji članek
Raziskava: Kako varne so otroške kopeli?
Zdravje
Raziskava: Kako varne so otroške kopeli?
#nasazenazenska
nasazenazenska

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.