Cockta je slovenska blagovna znamka, ki je že davno presegla meje in še vedno ohranja sloves ene najmočnejših blagovnih znamk v regiji. Vse to pa ji uspeva zato, ker kljub nenehnim in vedno hitrejšim spremembam, ki jih narekuje sodobno življenje, ostaja samosvoja.
Sledi trendom in osvežuje svojo podobo, hkrati pa ohranja svoje bistvo, prepoznaven okus, ki si ga je leta 1953 zamislil izumitelj in tehnolog Emerik Zélinka. Originalno recepturo, ki jo sestavlja mešanica 11 izbranih rastlinskih izvlečkov, smo zdaj še nadgradili z naravnimi aromami. Ne vsebuje ortofosforne kisline in kofeina, zato je lahko pravi užitek in osvežitev tudi za otroke ter nosečnice. Šipek, karamela, čista voda z naravnim ogljikovim dioksidom in originalni koktajl izbranih zeliščnih izvlečkov tvorijo legendaren okus, ki ga zdaj predstavljamo v novi, moderni podobi, za katero smo našli navdih v koreninah pijače, ki je postala simbol vaše in naše mladosti.
Cockta bo svoj 65. rojstni dan marca letos praznovala v novi preobleki!
Po vseh spremembah je bil čas, da se vrne nazaj, na svoj začetek, saj je modra barva njeno promocijo spremljala že leta 1953, ko so jo prvič poslali na trg.
Ker spoštujejo tradicijo, so v novo celostno podobo vključili tudi kolaž vseh dosedanjih podob, s katerimi je Cockta nagovarjala potrošnike, vsaka od njih je bila v svojem času napredna in je pustila svoj pečat. Na tak način se Cockta povezuje s tistimi, ki so – tako kot ona – ohranili avtentičnost.
V svetu, kjer je vse, kar je včasih veljalo za ’kul’, zastarelo, in vse, kar je bilo včasih čudaško, ’super kul’, ko je televizijo zamenjal pametni telefon, otroško igrišče internet in so sladke besede zamenjali ’emotikoni’. Z novim sloganom »Tvoja Cockta. Tvoja stvar« se poklanja vsem, ki živite za svojo stvar in svetu pogumno pokažete, kdo ste!
Pri Atlantic Grupi, ki je Cockto prevzela leta 2010, se zavedajo pomembnosti pijače, ki je postala del slovenske kulturne identitete, njenega vpliva na razvoj slovenskega gospodarstva in vloge v družbi družbi, zato vse ključne funkcije upravljanja ene najprepoznavnejših blagovnih znamk ostajajo v Sloveniji.
Skrbno osvežujejo njen stil in vedno znova poudarjamo njeno bistvo z modernimi embalažami. Nova podoba je posledica premišljene strateške odločitve, saj moramo slediti trendom in vzbuditi tudi pozornost mladih, ki so potrošniki prihodnosti.
Ohranjajo originalno recepturo, ki smo jo izboljšali z naravnimi aromami, pri čemer so zadržali prepoznavni okus.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.