Črni petek foto: Profimedia
So na Črni petek cene v resnici najnižje?
Črni petek oz. Black Friday je na naše trgovske police prijadral prek luže in poskrbel za nemalo vznemirjenja tako med kupci kot prodajalci, ki si na zadnji petek v novembru še posebej strastno manejo roke. ''Gre za zadnji petek v novembru, ko so trgovci le za en dan močno znižali cene in tako označili pričetek decembrske nakupovalne mrzlice (in popustov). Kot odgovor na to so spletni trgovci v ZDA leta 2005 ponudili Spletni ponedeljek (Cyber Monday), najprej predvsem za izdelke elektronike in računalništva, v zadnjih letih pa popuste konec novembra ponujajo praktično vsi (spletni) trgovci,'' pojasnjujejo na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS).
Resnica drugačna od pričakovanj
Kaj je torej res – so cene na dan pompozno oglaševanih popustov tudi v resnici najnižje? Na ZPS predstavljajo primer britanske potrošniške organizacije Which, kjer so lani ugotovili, da 60 - odstotkov cen, ki jih trgovci ponujajo v okviru razprodaj na Črni petek, ni najnižjih v celem letu. ''V približno polovici primerov so bile cene v okviru decembrskih spletnih razprodaj namreč še nižje.''
Čeprav so nekatere ponudbe v okviru razprodaj na Črni petek res ugodne, niso vse tako dobre kot se zdi na prvi pogled. Naj vas v petek ne zagrabi nakupovalna mrzlica, pomembno je, da se na spletne razprodaje dobro pripravite. – ZPS
Moder nasvet
Če nameravate določen izdelek kupiti v času oglaševanih popustov, se ne zanašajte zgolj na višino popusta, ki je zabeležena ob izdelku. Ravnajte modro in ceno izdelka spremljajte že nekaj tednov prej. Le tako boste vedeli ali je ponudba resnično vredna vaše pozornosti ali pa vas želijo s številkami zgolj zavesti.
'Tako nas nategujejo na razprodajah!'
Kot primer navajamo izkušnjo potrošnice Nataše iz Celja, ki je razkrila prevaro znane športne trgovine …
''Tri tedne pred znižanji sem na policah opazila kavbojke, ki so mi bile zelo všeč. Modne, lep odtenek jeansa, pa še odlično so mi pristajale. A cena je bila za moj žep žal previsoka, tako da sem lepo pogoltnila slino in odkorakala ven. Teden kasneje sem se v trgovino odpravila s sinom, zopet sem jih opazila, cena je bila še vedno enaka, moje stanje na računu pa tudi (smeh). In potem pride tisti famozni petek. Že dan prej me je mučila ideja, da bo to pravi trenutek, ko si bom hlače vendarle lahko privoščila. In sem šla. Polna pričakovanja sem se zakadila do police in hlač, ki so bile zaradi velike želje še lepše in še bolj čudovite, kot v resnici. No, pa se mi je ob pogledu na znesek pošteno zaletelo. Na etiketi me je pričakala nalepka, na kateri je bila enaka cena, kot tri tedne prej, le da se je poleg te bohotila še prečrtana cena, ki je namigovala na to, da so bile poprej hlače za 70 odstotkov dražje. Planila sem v krohot. 'Vi to resno?' Tako podlo se mi je vse skupaj zdelo, da bi najrajši zakričala! Namesto tega sem le kujavo zapustila športno trgovino in se nikoli več vrnila. Takšnih dejanj ne podpiram, pehanje za dobičkom je vodstvu omajalo razum in vrednote. Grdo.'' - Nataša iz Celja
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.