Nasheva je prepričana, da bi se morali otroci s posebnimi potrebami pogosteje pojavljati v oglasih. foto: Profimedia
Ko je mama 15-mesečnega Asherja Nasha v roke vzela pametni telefon, da bi posnela fotografijo, je njen svetlolasi deček z modrimi očmi iztegnil ročice in se široko zasmejal. Tako je navdušil svojo mamo, da niti za trenutek ni oklevala, ko je izvedela za natečaj podjetja Carter's in fotografije svojega sinčka poslala modni agenciji v Atlanti.
Čez nekaj dni pa je ugotovila, da fotografij njenega sinčka niso posredovali podjetju Carter's, ki se ukvarja z izdelavo otroških oblačil, saj jih je agencija zavrnila, ker ima deček Downov sindrom. Agent iz agencije je Nashevi pojasnil, da Asherjeve fotografije niso posredovali, ker Carter's ni določil, da želi na fotografijah otroke s posebnimi potrebami.
"Najprej sem pomislila, ali so dejali, da ne želijo fotografij otrok s posebnimi potrebami," je povedala. Agent se ji je sicer opravičil, vendar jo je s tem dejanjem vzpodbudil k razmišljanju o tem, kako družba vidi ljudi s posebnimi potrebami in kaj bi lahko naredila, da bi to spremenila.
V začetku tega leta je Nasheva fotografije svojega sina objavila na facebooku, in sicer na strani organizacije Changing the Face of Beauty, ki se zavzema za enake možnosti v oglaševanju za vse ljudi. Poklicala je tudi v podjetje OshKosh B’gosh — hčerinsko podjetje družbe Carter's, ki je na tržišče lansiralo otroško znamko oblačil, v katera je njen sinček najpogosteje oblečen.
"Ta ognjeviti mali fantek je pripravljen pokazati svetu, kaj je sprememba obraza lepote," je zapisala. "Z veseljem bi pozirali za OshKosh B’gosh. Naredimo spremembo!"
Ne želi, da ga vidijo kot drugačnega
Zgodbo je na socialnem omrežju objavila tudi skupina The Kids With Down Syndrome in številni so jo začeli deliti z ostalimi uporabniki omrežij.
Nasheva je povedala, da je že od sinovega rojstva zaskrbljena, da bo prikrajšan za stvari, v katerih uživajo drugi otroci, zato poskuša širiti zavest o vključevanju ljudi s posebnimi potrebami. Povedala je še, da si želi, da bi se njen sin in ostali otroci pogosteje pojavljali v oglaševanju.
"Asher je otrok, kot vsi ostali," je še dejala. "Res ima Downov sindrom, vendar nima vseh simptomov. Tako kot ostali ima močne in šibke točke in zaradi tega je edinstven. Downov sindrom je le delček tega, kar je. Resnično želim spremeniti dojemanje ljudi," je še pojasnila za časnik The Post.
Ko je Asherjeva zgodba zaokrožila po socialnih omrežjih, so Nashevo poklicali tudi iz podjetja OshKosh B’gosh, da bi se z njo dogovorili za sestanek.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.