Facebook foto: Pexels
Podjetje je oblikovalo mrežo 35.000 zaposlenih, ki se borijo proti dezinformacijam. Glede na dosedanje izkušnje kar 95 odstotkov ljudi ne klikne na povezavo ali članek, če je ta označen z napisom dezinformacija, so pojasnili.
Pandemija covida-19 je še pospešila širjenje teorij zarot in lažnih novic po družbenih omrežjih. Facebook je sicer podatke objavil pred preiskavo odbora ameriškega predstavniškega doma za energijo in trgovanje o tem, kako se tehnološke platforme borijo proti širjenju lažnih novic in dezinformacij po spletu.
Družbeno omrežje so preplavile lažne objave. foto: dreamstime
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.