venera Dobra karma

Tedenski horoskop: lahko si spremenite usodo, če ...

2_nuša rojs Svet24.si

Fatalna Nuša Rojs zaradi prirojene skolioze ...

marta kos anze logar Reporter.si

Zunanji minister Anže Logar zaščitil bivšo ...

Soča Svet24.si

Starša dečka, ki je utonil v Soči: “CSD nama ...

ZGO2019384558587231003 Necenzurirano

Otroci revolucije iz Tacna #kolumna

IMG_20200723_101912 Odkrito.si

Ivan Gale: Gotovo bom v prihodnosti bolj ...

fotka_pivka Njena.si

Najboljši okusi se začnejo z najboljšo izbiro ...

S temi živili proti nespečnosti
| Bodi Zdrava

S temi živili proti nespečnosti

Profimedia

Kamilica
Tako kot sivka je tudi kamilica starodavna zdravilna rastlina. Poleg pomiritvenih ima tudi kar nekaj drugih zdravilnih prednosti, najbolj znana med njimi je prav gotovo sposobnost blaženja marsikaterih telesnih krčev in bolečin. Kamilico je najbolj priporočljivo uživati kot topel čaj vsaj kakšne pol ure do uro pred spanjem. Tako boste pomirili misli in lažje zaspali, brez nadležnega premetavanja po postelji.
Maščobne kisline omega-3


Seveda ni nič nenavadnega, da najdemo maščobne kisline omega-3 tudi na seznamu zdravil za nespečnost. Te esencialne maščobne kisline so namreč ena najbolj čudodelnih sestavin, zato ni nič čudnega, da sodelujejo tudi pri premagovanju tesnobe in njenih posledic. Maščobne kisline omega-3 so namreč ključne za delovanje našega uma, močno pripomorejo tudi k dvigu razpoloženja. So torej pomembne pri boju s čustvenimi tegobami (zaradi tega so tudi ene ključnih sestavin, ki jih moramo uživati med PMS-jem), kar pomeni, da posledično pripomorejo tudi k lažjemu in kakovostnejšemu spancu.
Ašvaganda
Oziroma indijski ginseng ali zimska češnja. Gre za grmovnico z rdečimi plodovi, katere latinsko ime (Withinia Somnifera) v prevodu pomeni »tista, ki prinaša sanje«. Kot torej že njeno ime pove, je ašvaganda ena najučinkovitejših rastlin v boju proti stresu, ki jo kot zdravilo za ohranjanje vitalnosti in moči poznajo že iz časov Aleksandra Velikega. Ker uravnava raven hormonov (zlasti stresnih), lajša simptome menopavze, krepi organizem in povečuje vitalnost, je primerna za spopadanje s stresom in kronično utrujenostjo. Eno do dve žlički korena ašvagande vmešajte v svoj večerni čaj in težave z nespečnostjo bodo pozabljene.