Shannen Doherty Dobra karma

Slavna igralka v solzah: rak se je vrnil

irma usto Svet24.si

V trčenju v betonski zid umrli "najlepši sestri ...

masaza ajdovscina-pl Reporter.si

Kako do prostitutke v Ljubljani: mi smo jih našli...

Ladja MV Alta Svet24.si

VIDEO in FOTO: Nevihta na irsko obalo naplavila ...

Screenshot 2020-02-14 at 23.58.23 Necenzurirano

"Koliko iranskega denarja si dobil, gnida ...

Aljaž Škorajenc Njena.si

Slovenski plesalec pretresen zaradi smrti ...

Helena Blagne_Led in sol_foto_NEO VISUALS (3) Njena.si

Helena Blagne razgaljena pozirala v kadi

Hujšanje s prekinitvenim postom 16:8
| V.M.

Hujšanje s prekinitvenim postom 16:8

Post, Profimedia

Ste že slišali za prekinitveni post 16:8? Gre za posebno metodo hujšanja, ki prinaša številne ugodne rezultate.

Pri prekinitvenem postu 16:8 se držimo posebnega pravila prehranjevanja. Slednje pomeni, da hrane ne uživamo 16 ur, preostalih osem ur pa se prehranjujemo zgolj z zdravimi grižljaji. V praksi je to videti tako, da prvi obrok zaužijemo okrog 11 ure, zadnjega pa do sedme ure zvečer. Hrano torej uživate med 11. in sedmo uro, pri čemer ne pretiravate s številom obrokov, prav tako pa ne uživate nezdrave hrane in sladkih pijač.

Urnik lahko seveda prilagodite vašemu življenjskemu ritmu, vendar naj vas pri tem vodi misel, da vam večerno prehranjevanje ne bo prineslo želenih rezultatov. Hranjenje po sedmi uri zvečer je tako ne glede na zamik ure odsvetovano, medtem ko ne bo prav nič narobe, če z osem urnim terminom hranjenja pričnete pred 11. uro.

Prednosti prekinitvenega posta

-izguba telesne teže

-kurjenje maščob

-zmanjšanje težav z napihnjenostjo

-razstrupljanje telesa

-bistrejše misli

-znižanje ravni slabega holesterola

-znižanje ravni sladkorja v krvi

Med prekinitvenim postom kurimo maščobe

Kot pojasnjujejo strokovnjaki, prinaša prekinitveni post tako lepe rezultate zaradi tega, ker telo med postenjem posega po že shranjeni maščobi, ki jo črpa kot vir energije. To je tudi razlog, da veliko posameznikov izgubi lepo število centimetrov okrog pasu, saj se večini kopiči maščoba ravno na tem predelu telesa.

Če se boste tudi sami lotili prekinitvenega posta, poskrbite, da boste zaužili dovolj vode. Z ustreznim hidriranjem boste imeli več energije, hkrati pa vam bo uživanje vode pomagalo premostiti napade lakote. Tudi zoper neljubi glavobol bo pomagal kozarec hladne vode, ki pa ga seveda lahko nadomestite z nesladkanim čajem ali nežno limonado.