lf3awxRQ.jpeg Svet24.si

Te besede je namenila bogati sodnici in nekdanjemu...

vodnar Dobra karma

Z neba nam je zavladal Vodnar. Spoznajte ga!

josip vodička Svet24.si

Umrl je 31-let star tekmovalec hrvaške 'Ljubezni ...

puška Svet24.si

Sredi belega dne je streljal nad glavami ...

kuža in mucek Dobra karma

Imena živalim razkrivajo njihov pravi značaj: ...

lea sirk Njena.si

Tudi brat Lee Sirk v pevske vode?

Mijo Matić Njena.si

Huda poškodba sanjskega moškega

Športno dejavni kar v udobju dnevne sobe
| T.D.

Športno dejavni kar v udobju dnevne sobe

Vadbeni kotiček naj bo udoben in dovolj velik., Dreamstime

Če želite izgubiti težo in biti v formi, vendar pa ne morete ali nočete hoditi v fitnes, vam ponujamo nasvete, s katerimi si lahko pomagate kar doma.

Motivacija je ena izmed najpomembnejših stvari pri treningu. Postavite si natančno določen cilj, ki vas bo motiviral, da pridno telovadite. Denimo: »Želim si, da bi bila moja postava videti dobro v ozkih hlačah.«

Prostor

Najdite prostor za trening. Če telovadite v stanovanju, poiščite ugodno mesto za trening, brez prestavljanja pohištva. Vadbeni kotiček naj bo udoben in dovolj velik, da se lahko obračate, skačete, se sklonite, razširite roke in naredite tri korake.

Naredite si urnik

Disciplina je izjemno pomembna. Izberite čas, ko ste večino dni zagotovo doma in ste prosti, da ne bi izpuščali preveč treningov. Na začetku vam bo težko, ker boste telovadili namesto počivali na kavču ob gledanju najljubših serij, pozneje pa bodo treningi postali rutina in se jih boste veselili.

Izberite pravo vadbo

Na spletu najdete bogato ponudbo in množico idej, le pozorni bodite, da ne boste delali vaj le za zadnjico in noge. Izberite si raje vadbo, ki bo okrepila celotno telo, hkrati pa bo oblikovala tudi predele na telesu, ki jih želite spremeniti. Preizkusite različne programe in najdite pravo vadbo zase. Ne začnite s zahtevnimi vajami, vse dokler ne pridobite nekaj kondicije in moči, da ne boste razočarani nad svojimi zmožnostmi.

Pišite dnevnik

Vzemite beležnico ali koledar in si zapisujte, kdaj ste naredili trening in kakšen je bil. Tako boste imeli pregled nad svojo aktivnostjo in vedeli boste, kdaj ste vadbo izpustili. Poskušajte se držati svojih načrtov in čim manj izpuščajte treninge. Med menstruacijo si prilagodite vadbo, vendar jo vseeno izpeljite, ker zelo pomaga pri bolečinah, čeprav je nam ženskam takrat še težje začeti migati.