Zvonko Muzlovič in Adriano Lorber si niti v sanjah nista mislila, da bo njuna ideja zrasla v danes največje slovensko vending podjetje z največjo mrežo avtomatov in daleč največ zaposlenimi v panogi.
Morda pa sta … Teh 35 let je namreč zgodba o nenehnih inovacijah in neusahljivi želji po preseganju samega sebe. Ta želja je postala še močnejša, ko sta pred dobrim desetletjem krmilo družinskega podjetja prevzela člana mlajše generacije, Dejan in Katja Muzlovič.
Automatic servis je vseh 35 let pogumno utiral pot, kamor je še nihče ni.
Prvi so ponudili espresso kavo iz avtomata. Prvi so v avtomate uvedli sveže sendviče. Prvi so omogočili brezgotovinsko plačevanje s ključkom, kasneje pa še njegovo polnjenje na daljavo. Prvi so ponudili 24/7 podporo strankam. Prvi v panogi so bili certificirani glede kakovosti, varnosti in ravnanja z okoljem. Prvi so uvedli lastno znamko AS izdelkov v avtomatih, odprli popolnoma avtomatizirano trgovino brez osebja in uvedli certificirano pripravo bio kave v avtomatih.
Postali so prvi evropski ponudnik vending storitev, ki si je prislužil prestižni certifikat Customer’s Friend.
S strategijo nenehnih izboljšav so zrasli v podjetje s 315 zaposlenimi in s kar 12.500 avtomati, ki dnevno oskrbujejo zaposlene, študente, potnike in vse, ki potrebujemo trenutek osvežitve. Od leta 2022 s svojo vizijo in izdelki osvajajo tudi srbski trg in krepijo položaj največjega ponudnika vending storitev v regiji.
Automatic servis nenehno širi ponudbo za vse okuse. Njihova kraljica je kava, pripravljena iz sveže zmletih zrn, praženih po lastnih recepturah. “Naši avtomati za vsak lonček kave zmeljejo sveža zrna – za najbolj poln okus,” pojasni direktorica. Poleg kave nudijo dnevno sveže sendviče, prigrizke, pijače in ekološke izdelke brez glutena ter konzervansov. Pomemben del ponudbe so izdelki blagovne znamke AS, narejeni iz lokalnih sestavin.
V podjetju zmanjšujejo odpadno plastiko z omogočanjem uporabe lastnih lončkov in papirnih kozarcev. Kavno usedlino reciklirajo v kompost, redno posodabljajo avtomate z energetsko učinkovitejšimi modeli in optimizirajo logistiko za krajše transportne poti.
Ob 35-letnici ne počivajo na lovorikah. Načrti za prihodnost vključujejo številne novosti, a eno ostaja enako: osredotočenost na uporabnike.
“Naš cilj je še naprej ustvarjati inovacije, ki lajšajo življenje. Želimo biti vedno korak pred drugimi in obenem ohraniti skrbnost družinskega podjetja. Hvaležni smo, da nam zaupa največ ljudi. Še bolj pa smo hvaležni najboljši ekipi na planetu, ki vse to omogoča. Ti so srce našega podjetja”, zaključuje direktorica.
Ob jubileju so se svojim uporabnikom zahvalili z nagradno igro, kjer so izžrebali “AS zlati ključek”, glavno nagrado s kar 350 EUR dobroimetja, in stotine drugih lepih nagrad. V sklopu mednarodnega dne kave pa so priredili še akcijo “Dobrodelna AS kava”, s katero so s 3.500 evri podprli tri izjemne humanitarne organizacije.
Ob 35. obletnici podjetja vabijo k ogledu videa 'Mi smo AS!', da skupaj z njimi podoživite njihovo 35-letno pot in njihove najpomembnejše dosežke.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.